Noen bukseeksperter her??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Jeg har lyst å legge litt penger i et par jeans. Like ikke sånne fra H&M osv fordi de er stive og ikke fine i fasongen..

Såå.. hvilket merke anbefaler dere hvis jeg vil ha noen som ikke blir stive i stoffet etter vask, litt stretch i det så den sitter fint? Altså en det er digg å gå i og som man kan bevege seg i

Blend og vero moda er de eneste olabuksene jeg syns er gode. Og jeg er kresen på bukser!

smash skrev:
Blend og vero moda er de eneste olabuksene jeg syns er gode. Og jeg er kresen på bukser!

Hvor kan man kjøpe Blend?

Qualitas skrev:

smash skrev:

Hvor kan man kjøpe Blend?

Litt usikker, da det er to småbutikker her jeg bor som selger de...
Er noen lokale som har åpna to butikker her med det merket....

jeg kan anbefale deg Levis curve som de blant annet selger på Match. Koster ca 1000 kroner, men det er den beste buksen jeg noen ganger har hatt på meg

Jeg er veldig glad i Lee buksene mine! Kjempegod passform, og de holder i åresvis. Den ene buksa har jeg hatt og brukt mye i åtte år, og først for et par mnd siden rakna stoffet.

Jeg sliter alltid med å finne bukser som sitter fint og beholder fasongen. Har prøvd litt forskjellig, men faller stort sett tilbake på Lee-bukser.

smash skrev:

flere?

Du bør gå i en butikk med godt utvalg av forskjellige merker, foreksempel JC eller Carlings. Prøv mange forskjellige, for det som passerer meg, er ikke sikkert passer naboen osv. Jeg vet om flere som er fornøyd med Levi's Curve, og de reklamerer med at de skal passe "alle", men de passer IKKE meg. Før jeg ble gravid var favoritten en modell fra Diesel (langt ifra alle Diesel jeans, men en bestemt modell). Passer ikke etter graviditeten. Ellers har jeg vært fornøyd med en Crocker modell, en Nudie modell, sånn halvfornøyd med en Lee modell, og var fornøyd med en MiH (Made in heaven), rett før jeg ble gravid igjen. Jeg syns jeans er drit vanskelig, og jeg legger gjerne en del penger i det hvis jeg finner det "perfekte" paret. Som sagt, anbefaler deg å prøve deg frem! Lykke til!

jeg er veldig kresen på dongeribukser, men liker veldig godt Rock&republic

Back
Topp