Noen "bondekjerringer" her

*xsnox86*

Forumet er livet
Har alltid lurt litt på det. [8D][:D]
har selv gård. vi orvertok den etter farfaren av min mann 1 januar 2007.[:D] 
vi stortrives med det, men mangen trodde nok vi ikke skulle klare det siden vi
er så "unge" hehe. jeg er 22 og mannen 24[:D] 
vi har sauer og kyr + litt ungdyr.. [8D][:D]
Sikkert lite interessant det jeg skrev siden poenget egentlig bare var om det var flere som dreiv gård her..
men that`s me.. [8D][:D]

ja, her trives gutten vår i alle fall.
hører han er traktor springer han i vinduet. [:D] 
og koooser seg i fjøset. [:D]

Vi bor på gård. Faren til sambo som eier, men vi leier huset og sambo tar seg av gårdsarbeidet. Har kyr.

Jeg er ikke så mye ut i fjøset, synes det blir vanskelig å få til når vi har to unger på 1 og 2. Men er ut innimellom, f.eks om sambo trenger hjelp når ungene sover..

Hva med dere er dere mye i fjøset? Eller er det kanskje dere bonden? [:D]

Vi har sauer, en hest, hunder og katt [:)] Jeg er innflyttet til gården, så det er ikke jeg som står for den daglige driften og stellet. Vel, av hesten så. 

Tenker faktisk på og overta familegården de nærmeste år, driver med sauer nå,men jeg kunne tenke meg å drive med noe annet...

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Er oppvokst på gård

Jeg også, bor bare noen meter unna nå også, og har odelsrett. På gården har vi dyr(som sier nøff) :-) Jeg er i det ene fjøset hver morgen før jobb :)

sambo og jeg skal ovr ta gård om noen år der er det melke kuer ung dyr og kalver.. selv har vi 4 hunder den ene bor ikke her vi bor nå en katt og to kaniner

er oppvokst på gård og skal vell overta om ett par år. har hatt geiter og litt sauer,får sjå om man tar inn litt ekstra arter[:D]
har hatt en super oppvekst der og ønsker det samme for julie[:)]

så gøy og se at det er flere enn meg. hehe[:D]
her er jeg i fjøset så og si hver dag, og junior er og med, han sitter trygt i vogna [:)] 
nå skal vi snart gjelle ab kyrne så har vi fri i 2 mnd frem til de skal begynne og kalve. [8D]

Back
Topp