Noen bilder fra oss

*Mamma t Gullungene*

Elsker forumet
Her kommer noen bilder fra oss [:D]

Emma helt fersk [:D]

Fått litt klær.. Blitt veid. 3200 gram og 50 cm

Stolta søstrer, begge vil gjerne holde Emma [:D]      Sover søtt i babysittern

Mmmm... Va go! Min lillesøster [:)]

Åh, sukk, de er helt skjønne alle tre... og så deilig Emma er, fikk lyst å løfte opp og lukte på henne, skikkelig herlig baby!! 

Så flotte søstre. Det er helt utrolig at du har rukket å få tre barn på tre år. Gratulerer igjen.[:)]

Så nydelig lille Emma[:)] gratulerer igjen med prinsessen.
Stolte storesøstere da.
3 nydelige jenter

ååååååååååååååååå... *ønskerenlitenbabytil*

sukk.. sååå skjønn!!!!!!!!![:)][:)] og for noen nydelige og herlige og ikke minst stolte storesøstre..

Tusen takk allesammen! Dere er gode å ha [:D]
Wilma & Moa har blitt veldig like! Blir spennende og se om Emma og blir lys etterhvert [:)]

Er helt rart at vi nå er en familie på 5 [:-]
3 barn liksom!!

Wilma -06, 2900 gram og 47 cm
Moa -07, 2840 gram og 48 cm
Emma -09, 3200 gram og 50 cm
Stor forskjell på dem syns jeg! At Emma er så "stor" er rart, hun som er så liten [:D]

Så utrolig skjønne jenter du har![:)][:)]

[:)][:)] Heeeeeeeeeeeeeeeeelt fantastisk!!!!
GRATTIS [:D]

Så fine bilder av de skjønne jentene! Herlig å se hvor stolte de er av søsteren sin da. Og Emma er supersøt...og bitteliten!!

Takk, takk jenter!

Blir spennende og se om Emma og blir lys etterhvert. Moa var jo litt mørk når hun føddes..
Man kan jo ihvertfall se at de er søstrer [:)]

Monica: Emma er jo ikke bitteliten, hun var jo større enn både Wilma & Moa når de føddes [;)] Den største vi fått. Hehe... Men holder med deg, hun føles bitteliten... Klæra er store!

Jamen, hun ser veeeeelig liten ut altså!! Mari var jo også mindre da hun ble født, likevel kan jeg ikke forstå det merker jeg....sprøtt!

GRATULERER!!!!!

Så herlige jenter du har!!!

Back
Topp