snart3barnsmor16
Gift med forumet
Ja, han liker ikke ligge så mye, vil allerhelst bare sitte. i vippestolen reiser han seg opp selv.

Koser deg ute i fin været.

Ser på barnetv og han gliser av det som er på tv. hehe


Koser deg ute i fin været.

Ser på barnetv og han gliser av det som er på tv. hehe

så blid og stor gutt [:D]