Noen bilder av Sander

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Ja, han liker ikke ligge så mye, vil allerhelst bare sitte. i vippestolen reiser han seg opp selv.



Koser deg ute i fin været.


Ser på barnetv og han gliser av det som er på tv. hehe
 
ja han var en god gutt ;)
 
så blid og sterk til å klare å reise seg selv [:D]
 
Så herlig!! :)
 
så søt han er.. fine bilder[:D]
 
ORIGINAL: Otilie i Ammetåka

Nydelig gladgutt[:D] 
 
Nydelig sander er så blid og stor gutt [:D]
 
Så fin gutt du har! [:D]
 
Så nydelig gledgutt[:D][:)]
 
Back
Topp