*Angels* Glad i forumet 27 Mar 2011 #1 Da har jeg fått sydd noen av bestillingene jeg har fått. Venter på tekstiler til å sy resten. Str 68: str 80: Str 110:
Da har jeg fått sydd noen av bestillingene jeg har fått. Venter på tekstiler til å sy resten. Str 68: str 80: Str 110:
*atina* Elsker forumet 27 Mar 2011 #3 Så fine plagg du har laget [:D] Du ga meg akkurat et lite push i ryggen. Nå MÅ jeg få sydd ferdig det jeg holder på med! [;)]
Så fine plagg du har laget [:D] Du ga meg akkurat et lite push i ryggen. Nå MÅ jeg få sydd ferdig det jeg holder på med! [;)]
*Angels* Glad i forumet 27 Mar 2011 #6 Tusen takk jenter. Tvinner tommeltotter og venter på at tekstilene skal dukke opp på postkontoret slik at jeg kan sy resten. [:D] har sydd min første selebukse også, men venter på selespenner i posten. Når jeg har fått de skal jeg legge ut bilde. [:)]
Tusen takk jenter. Tvinner tommeltotter og venter på at tekstilene skal dukke opp på postkontoret slik at jeg kan sy resten. [:D] har sydd min første selebukse også, men venter på selespenner i posten. Når jeg har fått de skal jeg legge ut bilde. [:)]
O OhBaby! Venter på en lillebror/søster <3 Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 27 Mar 2011 #7 digge bukser!!!![:D]