Noen "bekkenjenter" her? :)

*what*life*can*bring*

Forelsket i forumet
En av grunnene for at vi har ventet så lenge med nr. 2 er pga. kroniskebekkenleddplager i over 4 år (etter første svangerskap). Er jo mye bedre en det jeg har vært heldigvis :).
Er forberedt på at dette svangerskapet kan gå begge veier:).

Er dere flere som har hatt plager?

har ikke plager med bekkene (bortsett fra når det blir svinkaldt ute) Men merker allerede at ryggen verker, sleit med det under forje graviditet også. Langs hele ryggraden og det er muskulært.

har ikke plager med bekkene (bortsett fra når det blir svinkaldt ute) Men merker allerede at ryggen verker, sleit med det under forje graviditet også. Langs hele ryggraden og det er muskulært.

Ja har gått over til muskulært til meg også:(.
Setter seg fort i korsryggen og stivner til. Jeg er avhengig av rockeringen min <3 (uten vekter). Den mykner opp også får jeg bevegelser på de rette plassene :)

da skal jeg prøve rockering :D

Desverre ja... Har vore sjukmeldt fra veke 20 i 2 ganger før. Denne gangen har eg bestemt meg at eg skal være i jobb til veke 36, the power of positive thinking ;) Men eg kjenner det allerede i kroppen :( Er det mulig! Den siste årene har det vore veldig viktig med riktige sko og mye mosjon. Når eg sitte stille, da låser alt seg. Grusomt vondt.

Desverre ja... Har vore sjukmeldt fra veke 20 i 2 ganger før. Denne gangen har eg bestemt meg at eg skal være i jobb til veke 36, the power of positive thinking ;) Men eg kjenner det allerede i kroppen :( Er det mulig! Den siste årene har det vore veldig viktig med riktige sko og mye mosjon. Når eg sitte stille, da låser alt seg. Grusomt vondt.

Huff *klemmer*
Skjønner ikke hvorfor det skal bli sånn til noen at d skal stivne så til :/.
Er spent på hvor lenge jeg klarer å bruke rockeringen :p

btw. Jeg har også bestemt meg å være kjempe frisk denne gangen ;).
Skal bare pluppe fram en mage hihi.

Har baka pepperkaker med ungane, bekkenet er not happy nå, fysj kor vondt :(

Huff jeg føler SÅ med deg :(. Reiste meg for fort på jobb i dag når jeg sto med knærne bøyd, kjente det reiv i bekkenleddene :eek:!!! *Men bank i bordet* så er det som "normalt" enda, sånn PMS vondt i bekkene. Så håper at det ikke blir værre:rolleyes:

Back
Topp