Hahaha.. tror du må ha et anatomikurs med hoLillemor skulle stryke på babyen og strøyk meg på puppen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha.. tror du må ha et anatomikurs med hoLillemor skulle stryke på babyen og strøyk meg på puppen
Bebiiiimage <3Haha! Hadde kjapp undervisning.
Begynt å få mage da. Vis vedlegget 377142
Mye av det er ikke babymage daBebiiiimage <3
Se på den Så fin mage. Ikke lett å skjule heller tenker jeg.11+3
Alle jeg treffer kommenterer den store magen, så ja... Ei kommenterte faktisk "nå er det vel ikke lenge til termin", før hun hadde spurt om jeg i det hele tatt var gravid! Har også blitt klappa på magen av en kollega! Dét føltes alt for tidlig! De som blir mest flau når jeg sier jeg bare er i uke 15 tredje graviditet og her kom magen fort + har litt mage fra før
Haha FOLK!! Slutter aldri å overraske.. Her er det heldigvis bare 6 åringen som tar meg på magen. Har lært han ca hvor babyen ligger, og når han skal ta meg der rykker jeg automatisk unna fordi jeg føler han skal ta meg på tissenAlle jeg treffer kommenterer den store magen, så ja... Ei kommenterte faktisk "nå er det vel ikke lenge til termin", før hun hadde spurt om jeg i det hele tatt var gravid! Har også blitt klappa på magen av en kollega! Dét føltes alt for tidlig! De som blir mest flau når jeg sier jeg bare er i uke 15 tredje graviditet og her kom magen fort + har litt mage fra før
Jeg var på UL for en uke siden. 13+4 og jeg spurte JM hvor toppen av livmora er siden jeg føler meg så stor. Som du sier, magen buler jo ut hele veien opp til puppene! JM sa toppen av livmora var ca mellom navlen og bekkenet mitt. Det som står skrevet tipper jeg er for førstegangs gravide. Jeg er 3 gangs så her har mageregionen blitt strekt og flytta på førMen altså, livmora skal etter hva jeg leser være ca 8 cm under navlen (15+1 idag). Men magen min er jo svær ikke bare under navlen, men hele veien opp til puppene hvordan skal dette ende?
Ja, jeg er også tredje gangs og syns jeg enkelte dager nesten ser sprekkferdig utJeg var på UL for en uke siden. 13+4 og jeg spurte JM hvor toppen av livmora er siden jeg føler meg så stor. Som du sier, magen buler jo ut hele veien opp til puppene! JM sa toppen av livmora var ca mellom navlen og bekkenet mitt. Det som står skrevet tipper jeg er for førstegangs gravide. Jeg er 3 gangs så her har mageregionen blitt strekt og flytta på før
Takk Nei nå begynner det å bli vanskelig å skjule, bruker stor parkas jakke ute i kulden enda da, da kan ingen se detSe på den Så fin mage. Ikke lett å skjule heller tenker jeg.