Noen begynt å få mage?

:happy:Veldig spent på når magen kommer. Førstegangs. Og foreløpig kan vanlige klær/bukser brukes og det er ikke synlig. Er 15+4 i dag

11+3❤️

Vedlegg

• 76FAB25E-EE44-41A0-AFF5-4F327A700214.jpeg
    76FAB25E-EE44-41A0-AFF5-4F327A700214.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 102
Tror kanskje ikke jeg kommer meg unna at det er en babymage lengre. :p

Vedlegg

• 7921CEBA-4274-47CE-A93C-6A836116EAC3.jpeg
    7921CEBA-4274-47CE-A93C-6A836116EAC3.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 110
Alle jeg treffer kommenterer den store magen, så ja... Ei kommenterte faktisk "nå er det vel ikke lenge til termin", før hun hadde spurt om jeg i det hele tatt var gravid! Har også blitt klappa på magen av en kollega! Dét føltes alt for tidlig! De som blir mest flau når jeg sier jeg bare er i uke 15 :P tredje graviditet og her kom magen fort + har litt mage fra før ;)

Alle jeg treffer kommenterer den store magen, så ja... Ei kommenterte faktisk "nå er det vel ikke lenge til termin", før hun hadde spurt om jeg i det hele tatt var gravid! Har også blitt klappa på magen av en kollega! Dét føltes alt for tidlig! De som blir mest flau når jeg sier jeg bare er i uke 15 :p tredje graviditet og her kom magen fort + har litt mage fra før ;)

Å guri, begge deler er bra freidig når man ikke vet om vedkommende er gravid engang :eek:

Alle jeg treffer kommenterer den store magen, så ja... Ei kommenterte faktisk "nå er det vel ikke lenge til termin", før hun hadde spurt om jeg i det hele tatt var gravid! Har også blitt klappa på magen av en kollega! Dét føltes alt for tidlig! De som blir mest flau når jeg sier jeg bare er i uke 15 :p tredje graviditet og her kom magen fort + har litt mage fra før ;)
Haha FOLK!! Slutter aldri å overraske.. Her er det heldigvis bare 6 åringen som tar meg på magen. Har lært han ca hvor babyen ligger, og når han skal ta meg der rykker jeg automatisk unna fordi jeg føler han skal ta meg på tissen :hilarious::hilarious:

Jada her kunne jeg ikke holde det skjult til uke 12. Med en gang kroppen skjønte at den var gravid så feiret livmora mi med å bare velve ut. Og hofter og rompe ble på feiringen, så her buler det ut alle retninger. Så det blir ikke noe «sexy» gravid fotografering på meg

Tror kroppen min har reagert slik: øy.. livmora vokser IGJEN!! Make way make way. Magemusklene bare fuck this, stikker til hver vår side og lar tarmene komme utover på besøk! Føler meg som jeg er 6 mnd på vei :hilarious: merka i dag at ryggen begynner å reagere på endring i tyngdepunkt!! :wtf:

Men altså, livmora skal etter hva jeg leser være ca 8 cm under navlen (15+1 idag). Men magen min er jo svær :hilarious: ikke bare under navlen, men hele veien opp til puppene :rolleyes: hvordan skal dette ende?

Men altså, livmora skal etter hva jeg leser være ca 8 cm under navlen (15+1 idag). Men magen min er jo svær :hilarious: ikke bare under navlen, men hele veien opp til puppene :rolleyes: hvordan skal dette ende?
Jeg var på UL for en uke siden. 13+4 og jeg spurte JM hvor toppen av livmora er siden jeg føler meg så stor. Som du sier, magen buler jo ut hele veien opp til puppene! JM sa toppen av livmora var ca mellom navlen og bekkenet mitt. Det som står skrevet tipper jeg er for førstegangs gravide. Jeg er 3 gangs så her har mageregionen blitt strekt og flytta på før :hilarious:

Jeg var på UL for en uke siden. 13+4 og jeg spurte JM hvor toppen av livmora er siden jeg føler meg så stor. Som du sier, magen buler jo ut hele veien opp til puppene! JM sa toppen av livmora var ca mellom navlen og bekkenet mitt. Det som står skrevet tipper jeg er for førstegangs gravide. Jeg er 3 gangs så her har mageregionen blitt strekt og flytta på før :hilarious:
Ja, jeg er også tredje gangs og syns jeg enkelte dager nesten ser sprekkferdig ut :hilarious:

Se på den ❤️ Så fin mage. Ikke lett å skjule heller tenker jeg. :)
Takk❤️❤️ Nei nå begynner det å bli vanskelig å skjule, bruker stor parkas jakke ute i kulden enda da, da kan ingen se det :p

Føler jeg har null mage! :( Får fortsatt på med vanlige bukser, men olabukser har jeg tydd til strikk-trikset pga det er ubehagelig å ha noe stramt over magen. Men der synes ikke her enda!:shifty: Er 14+5 i dag og andregangs.

Fått litt sjokolademage, og det er det 16+0. Tok lang tid å få mage med første og. Gleder meg til det blir en liiitt tydeligere gravidmage!

Back
Topp