Noen av dere...

samaha27

Elsker forumet
som har tiitet eller bestemt dere for vogn ennå??jeg har sett på flere bare for å se..har funnet tre, men vet ikke helt hvem d blir ennå..satser på å få tak i brukt, men om d ikke er fargen jeg vil så blir d nok kjøt ny..kresen på farger..
 
Har sett litt, men det er fordi venninna mi skal ha baby nå i juli, og vi har samme bil som de, så litt interessert i hva de får inn i bagasjerommet [:)]
 
De fant en kjempefin vogn som jeg også likte, så tenker litt på den, men siden hun får midt på sommeren og jeg får på vinteren så har vi nok forskjellige behov...
 
Vi har iallefall tenkt til å prøve MANGE vogner før vi bestemmer oss [:D]
 
ja må reise å se dem og prøve..ett bilde kan jo lyve litt..dem jeg har sett på er Emmaljunga City Cross m bag og de Maxi Cosi mura vognene..har ikke så god plass i bil så skulle ikke vært for braskete..
 
De har kjøpt Emmaljunga City med myk bag [:)] VELDIG fin altså!
 
ORIGINAL: Nyttårslykke

De har kjøpt Emmaljunga City med myk bag [:)] VELDIG fin altså!

har dem d ja..den er kjempe fin, men vi som får på vinteren bør sikkert ta m sånn hard bag eller hva d var dem hette..jeg vil ha den som er svart m limegrønn farge..
 
ORIGINAL: samaha27

ORIGINAL: Nyttårslykke

De har kjøpt Emmaljunga City med myk bag [:)] VELDIG fin altså!

har dem d ja..den er kjempe fin, men vi som får på vinteren bør sikkert ta m sånn hard bag eller hva d var dem hette..jeg vil ha den som er svart m limegrønn farge..

 
Ja, det er det jeg tror, at vi burde ha hard bag vi som får vinterbarn [:)] Synes den er knallfin i helt svart jeg!
Har du bilde av den du nevner? [:D]
 
nei har ikke bilde men du ser den godt på nettsiden dems..er kjempe fin..blir nok den her ihvertfall, men hard bag i m d er vinteren da vi får
 
Jeg har simo kombi å tfk joggster twist.
 
Så jeg lurer på om jeg bare skal kjøpe en hardbag til tfk`n , så kan jeg bytte på hvilken vogn jeg vil bruke [:D]
 
NYTTÅRSLYKKE: du som har sett vognen i live og ikke bare bilde , har du sett den sammenslått? skal vist ikke være stor etter d jeg har hørt eller hva syns du??
 
ORIGINAL: samaha27

NYTTÅRSLYKKE: du som har sett vognen i live og ikke bare bilde , har du sett den sammenslått? skal vist ikke være stor etter d jeg har hørt eller hva syns du??

 
Jeg har sett den sammenslått ja (ikke med bagen oppå da), og den er ikke stor! Hvilken bil har dere?
 
 
ORIGINAL: Nyttårslykke

ORIGINAL: samaha27

ORIGINAL: Nyttårslykke

De har kjøpt Emmaljunga City med myk bag [:)] VELDIG fin altså!

har dem d ja..den er kjempe fin, men vi som får på vinteren bør sikkert ta m sånn hard bag eller hva d var dem hette..jeg vil ha den som er svart m limegrønn farge..


Ja, det er det jeg tror, at vi burde ha hard bag vi som får vinterbarn [:)] Synes den er knallfin i helt svart jeg!
Har du bilde av den du nevner? [:D]

Her er bilde av fargen jeg mente
 
Fin vogn den da [:)]
 
ja jeg syns d pluss at den går til både gutt og jente..ang hvilken bil vi har så må vi bytte bil nå da vi blir en til for har 3 fra før så vet ikke helt ennå hvilken bil d blir..
 
ORIGINAL: Henriette1986

Jeg har sett på ett par vogner sammen med svigerinnen min som ksal ha nå i juli :) men det blir til at man titter da vettu :) jeg liker veldig godt Brio vognene i design.. men har vært inne på babyproffsen og sett litt der også... fant også en nydelig babyseng du henger i taket!! kjempe fint for den med liten plass på soverommet ihvertfall! hehe :)

 
"Problemet" med å ha en sånn seng i taket er at babyen blir vant til å sovne når den bysses... Og når den da skal sove i seng tilslutt så kan det være ei utfordring å få den til å sovne uten at hele senga rister [:)]
 
Forskjellig fra unge til unge da selvfølgelig...
 
ORIGINAL: Henriette1986

ja i know.. det er ikke bra og la ungen bli bortskjemt.. sammen med de vibrerende bare stolene... venninen min fikk ikke ungen til å sovne i det hele tatt etterpå.. måtte ha nooe som vibererte hele tiden :P


samaha27 : den vognen du liker og har bildet av der... får du brukt den til nyfødt da?? (jeg er grønn idet der) er det en kombi vogn?? likte den veldi godt!!!

 
Vognen det var bilde av er sportsvogna når ungen er blitt større, men det går an å ha bag oppå når ungen er nyfødt [:)]
 
jeg har den og den er super lett,selv med hardbagen på[:D]elsker den
 
ORIGINAL: Henriette1986

mye koster den da?? og er baggen med ?

 
Venninna mi kjøpte den i Sverige, og fikk vogna, bagen, vognpose, regntrekk, paraply OG Emmaljunga bilsete for 9500 SEK.
 
Omregnet sånn som valutaen er nå er det litt over 7000 kr...
 
hmmm betalte vel 7900kr i norge,kjøpte den,den er superlett,lett å reise med,flott sportsdel og bagen passer enda,da h*n er over 8mnd.men bruker sportsdelen da[:D]elsker den,ja baggen er med når du bestiller
 
ORIGINAL: Henriette1986

ja i know.. det er ikke bra og la ungen bli bortskjemt.. sammen med de vibrerende bare stolene... venninen min fikk ikke ungen til å sovne i det hele tatt etterpå.. måtte ha nooe som vibererte hele tiden :P


samaha27 : den vognen du liker og har bildet av der... får du brukt den til nyfødt da?? (jeg er grønn idet der) er det en kombi vogn?? likte den veldi godt!!!

ja får kjøpt bag til den så da blir d kombi[:)]kjempe fin ja
 
ORIGINAL: Henriette1986

kansje det blir den da...  hehe men jeg må få sett på den i virkelig heten da.. jeg så på en vogn for en uke siden på nettet og likte den suuupergodt.. så hørte jeg at de hadde den på utstilling på babyproffsen i sverige... dro innom der da jeg var på harryturen og den var IKKE som jeg forventet assa :S

hva var d da?
 
Back
Topp