Noen av dere jenter som fridde?

hvis dere har noen spesielle plasser dere begge liker, så kanskje du skulle ta han med dit å fri?
en romantisk plass, med levende lys, litt vin, god musikk.
eller hva om du tappet badekarret til han en gang han kom hjem litt sent.. med godt dyftende badeskum som du har strødd roseblader på.
god musikk og litt musserende vin? gir han en nakkemasage og lener deg ned og sier søtt i øret hans.. vil du gifte deg med meg kjære[:)]
( håpløs romantikker her[8|] )
er ikke sikker på at jeg selv vil gifte meg, men kom nå med et forslag til deg.*
ønsker deg lykke til!![:D]

Jeg fridde til min kjære [:)]
Vi var på tur hjem fra ferien ifjor, ombord på Hurtigruta. Ved Trollfjorden fridde jeg, og ja, jeg gikk ned på mine knær. Ringene ordnet vi når vi kom hjem.
& i sommer giftet vi oss [:)]

En venn av min mann tok det mer klassiske frieriet: restaurant & ring i champagne glasset.

Så hva man gjør og hvordan man gjør det er vel mest opp til hver enkelt [:D]

Ja kanskje for dere betyr det at dere må gifte dere men det gjør det ikke for meg, det er et tegn på vår kjærlighet, og trenger ikke et papir for å bevise det.
Men det er jo lov å ha forskjellig meninger om det.

ORIGINAL: Trine82

ORIGINAL: nettemor

Ja hvorfor , ikke jenta kan vel fri hun også.
Desverre ingen gode forslag å komme med, jeg skal ikke gifte meg, vi er forlova, jeg ser ikke helt meningen i det å være gift, vi har det like bra uten å være gift vi.

men da må jeg bare spørre hva som er vitsen med å være forlovet om man ikke skal gifte seg? Jeg er kanskje gammeldags, men når jeg forlover meg skal jeg gifte meg innen to år... Da har man jo lovet seg bort..

Og ja kanskje før i tiden var det slik at det var vanlig å gifte seg når man hadde forlovet seg, men nå er vi i 2005 og Jeg synes ikke det er nødvendig, hva dere andre mener får jo bli opptil dere.

gikk selv å planla å fri til han på bursdagen hans jeg.. siden han aldri får fingern ut av ræva!
Men ca 2 uker før bursdagen, jeg hadde funnet ringer og hele pakka.. så så vi på et program der ei jente fridde ti kjærsten sin!
Da sa han høyt... jeg hadde dødd hvis du hadde gjort det altså, hadde vært som å skjære av meg kuken!
Så vel.. det frieriet ble det ikke noe av for å si det sånn...

Får vel vente videre jeg da... [:'(]

hehehe, Panterinnen! Noe i den duren sa mannen min også. han ville IKKE at jeg skulle fri. Det hadde han lyst til å gjøre selv, og det var noe han gledet seg til å gjøre!

Han gjorde det til slutt da, på hyttetur, med et nært vennepar som vitner. Det var herlig!

M

Jeg fridde ikke han som fridde til meg nede på Kreta og 2-3 uker etterpå fant vi ut at vi venta barn. Gifta oss og hadde dåp samme dag.
Ser det er mangen som ikke vil for det er bare et papir. Håper dere har kontrakt da ellers kan partnerens familie komme å ta halvparten hvis noe skulle skje. Er litt sånne ting og som er greit med å være gift [;)]

Back
Topp