noen av dere . .*bilderas*

ORIGINAL: Trude Ellerei

ORIGINAL: *April*

Kjempefint! Gulvet er jo helt utrolig nydelig...Samme med dobbeldørene, vinduene og den fine takhøyden! Hvor bor dere (om jeg kan spørre?)? Er det leilighet eller hus? [:)]

Det står i hovedinnlegget at det er leilighet. [;)]
Og ut i fra de store vinduene å dømme, så er det sannsynligvis i en gammel bygård i Oslo. Nyrestaurert. Veldig classie i hvertfall.[:)]

leilighet ja[:D][:D] men i Wien- ikke Oslo[:)]

ORIGINAL: ...Rosa...

ORIGINAL: alltidlente

ORIGINAL: ...Rosa...

WOW, hvor gjemmer dere lekene? Og den røde vasen dere ikke ønsket dere til jul? Og bøkene som ikke er hvite? [8D] Synes dere har det dødsfint, men skjønner ikke at det går [:)] (synes skrivebordet av dør er knallbra ide).

hehe.. lekene er på barnerommet ( rett ved siden av stua), familien "kjenner" heldigvis smaken vår og bøkene ligger med ryggen mot veggen [;)][;)]

[:D]  Hehe ok. Gratulerer med det perfekte hjem!

hahaha... I wish[:-] er vel heller det at det er stort nok til å gjemme rotet i et av de mindre brukte rommene [;)]

ORIGINAL: racesnuppsi

ORIGINAL: Knerthen

For et fantastisk fint og koselig hjem dere har[:D]

Mitt neste gave ønske måtte hvert å fått deg hit og fiksa opp leiligheten min (og penger te å handle det som trengs da[8D])
enig med deg!! nyyydelig!

takk[:D][:D]

ORIGINAL: alltidlente

ORIGINAL: *April*

Kjempefint! Gulvet er jo helt utrolig nydelig...Samme med dobbeldørene, vinduene og den fine takhøyden! Hvor bor dere (om jeg kan spørre?)? Er det leilighet eller hus? [:)]

Det står i hovedinnlegget at det er leilighet. [;)]
Og ut i fra de store vinduene å dømme, så er det sannsynligvis i en gammel bygård i Oslo. Nyrestaurert. Veldig classie i hvertfall.[:)]

leilighet ja[:D][:D] men i Wien- ikke Oslo[:)]

Å såpass ja.
Jaja, var jo ikke helt feil da. Wien - Oslo.. nesten det samme det vel. [:D]

sant sant [:D][:D][:D] kunne sikkert vært i Oslo også [:D][:D]

Back
Topp