Noen av dere aprilmødre som...

Nathalie_91

Glad i forumet
Som merket noe i uke 36? Jeg har konstant og da mener jeg konstant vondt fra midten av ryggen og ned til korsryggen, og babyen er mer aktiv enn normalt nå også.. Sliten da dette har vart hver kveld siden skjærtorsdag, men konstant siden i går kveld :(

Ja, har hatt det slik lenge.. 39+3 idag :) Er nok modning på gang..
Men kjenner du at det hele tiden murrer i ryggen, men av og til kommer tak? Jeg er så sliten nå etter å ha hatt dette i 1 1/2 uke at jeg snart går i veggen :shifty:

Jeg hadde det også slik for en del uker tilbake, trodde fødselen var rett rundt hjørnet, men for min del var det nok en urinveisinfeksjon. For det gikk over, også er det kommet tilbake igjen nå :-)

Men kjenner du at det hele tiden murrer i ryggen, men av og til kommer tak? Jeg er så sliten nå etter å ha hatt dette i 1 1/2 uke at jeg snart går i veggen :shifty:

jepp.. samtidig med menssmerter/murringer forran og kraftige kynnere.. gått sånn i noen uker nå - slitsomt da det går ut over søvnen :/
vil tro det er modning men er du usikker ta det opp med jordmor/evt ringe vakthavende jm hvis du føler du må ha ordentlig svar fra profesjonelle :)

Ja fra uke 37 her. Fryktelig slitsomt. Men nevn det for jordmor uansett.. det behøver jo ikke være likt :)

Murrer ganske konstant også blir det mer smertefullt når jeg har kynnere. Ta kontakt med jordmor om du er usikker, vi er jo så forskjellig :)

Hvordan gikk det?
De sjekket alt, men den som skulle sammentrekninger virket ikke o_O så de måtte gjøre det på gamle måten og kjenne med både hender på utsiden og innsiden :rolleyes:

Men skulle få lov til å komme inn å få noe å sove på hvis jeg skulle sove dårlig :)

Back
Topp