Noen av dere andre som har råmelk allerede?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Er 7+1 nå, men har egentlig hatt det siden nesten like etter positiv test. Lekker ikke, men hvis jeg "melker" kommer det et par dråper. Samme skjedde da jeg var gravid i høst, men forsvant etter aborten. Da jeg gikk med vesla merker jeg det ikke før et par mnd før termin, våknet med store flekker på nattskjorta, men vet ikke hvor lenge før jeg evt hadde hatt det.

Lurer litt på hvor vanlig det er å få det så tidlig :p

Har aldri opplevd det i noen av mine graviditeter. Her kom det ikke noe før etter fødslene, men har hørt om flere som har fått det tidlig.

Har hatt melk siden jeg sluttet å amme snuppa. Det er vel 2 1/2 år siden... Sånn ca... Så lurer jo på hvordan det spiller inn etter hvert

med første kom melka først etter han var født :-) med nr 2 kunne jeg presse noen dråper i ukene før, men i det hun poppet ut så sto nesten melkespruten :-p
Så spennende å se med nr 3 nå.. Men regner ikke med å få noe før rett før fødsel

Begynte å lekke melk rundt uke 27-28 sist, ammet frem til januar i år, så mistet aldri melken. Heldigvis ikke begynt å lekke enda

Med nr. 1 kom ikke melka før etter fødselen. Jeg ammer fremdeles, så jeg har naturligvis melk nå. :-)

Wææ! Seriøst? Jeg trudde ikke melken kom før ungen kom jeg? :eek: Jeg er 7+6 nå og brystene mine har blitt betydelig større og de er ømme og vonde og brystvortene har forandret seg veldig, så da har de kanskje allerede blitt melkemaskiner?! :smiley-ashamed008:happy8

Jeg fikk også så tidlig når jeg var gravid i jula.... Forsvant etter MAen, har ikke merket noe denne gang, men jeg er jo bare 6uker enda...

Wææ! Seriøst? Jeg trudde ikke melken kom før ungen kom jeg? :eek: Jeg er 7+6 nå og brystene mine har blitt betydelig større og de er ømme og vonde og brystvortene har forandret seg veldig, så da har de kanskje allerede blitt melkemaskiner?! :smiley-ashamed008:happy8

Ble litt paff selv sist gang, men det er derfor man blir ømme i brystene ja, de forbereder seg på ammingen :) Trenger ikke være melk i dem for det da. :p

Med førstemann kom det ingenting før etter fødsel. Det var også da ganske sparsomt. NÅ...derimot, lekket det. Gjort det siden samme uke som positiv test. JM sa idag at dette er vanligere en de fleste tror, normalt Mao, men man skal holde fingrene av fate.

Har ikke opplevd noe nå, men opplevde det samme som deg TS sist jeg var gravid :P

Back
Topp