noen andre?

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
ja det var denne kvalmen da.. jeg er 12 uker i morgen. og denne kvalmen har blitt værre denne siste uken..

noen flere som har blitt dårligere?

Ja...[:'(] Var litt kvalm fra ca uke 6 til rundt uke 9... Var bra lenge, men for ett par uker siden
var det påan igjen...[&:] og no blir det bare verre og verre for kver dag...
Er en del svimmel og.... Uff... Håper det går over snart...

hei du er ikke alene jeg er nå tretten fire uker på vei og kvalm ennå både morgen og kveld

Jeg er 11+6 i dag og den siste uka har vært grusom! brekningene har ikke kommet før nå[:'(]

ORIGINAL: Alyssa

Usj ja,blir ikke bedre.Er 11 uker idag og klarer nesten ikke å spise,er verre nå enn forrige gang.Er kvalm hele døgnet og blir bare verre etter at jeg har spist litt[&:]

jeg og er mye værre denne gangen enn hva jeg var sist... var dårlig da og, men jeg fungerte bedre enn jeg gjør nå, og jeg kastet ikke opp.. håper bare det gir seg snart.. har så dårlig samvittighet ovenfor lille jenta mi!

eg e mye dårligare nå enn ka eg va i begynnelsen håper det at det går litt over men får se..

Jeg er absolutt dårligere nå, ja, ellers hadde jeg vel ikke tilbringt de siste dagene på sykehus. Jeg er dårligere nå enn jeg var tilsvarende i forrige svangerskap. Men da varte kvalmen til gjengjeld helt frem til fødselen. Orker ikke det en gang til!! Men får nok bedre oppfølging denna gangen:)

jeg er 15 uker i morgen og er fortsatt kvalm morgen og kveld:S ja kommer til å bli enda mer gal om jeg snart ikke blir bedre:P

Jeg er 14 uker i morra og har vært kvalm heile døgnet(føles som det) fra uke 7-8 til uke 12...så de siste ukene har kvalmen nesten kun vært på kvelden og det er bad!!!!!!

Med snuppa var jeg ferdig med kvalmen rundt uke 12 og da spøy jeg bare 2 ganger...denne ganga har jeg vært suuuuuuuuuuuperdårlig og spydd myw i en 2 ukersperiode....JEG VIL NYTE GRAVIDITETEN NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!

Back
Topp