noen andre?????

~lenemoren76~

Elsker forumet
lurer på om det er noen andre med svangerskaps diabetes?????

merker at det er veldig slitsomt. var på kk på kontroll i dag,snakket med en lege som var helt blåst i nøtten[:@][:@]

jeg har jo oxo bekkenløsning,men når legen snakket så var det akkurat som om jeg latet som om jeg hadde det.

han sa at jeg måtte presse kroppen min til å gå turer,helst i terrenget,er han helt syyyyk,jeg kan jo ikke gå skikkelig bare jeg skal i butikken.

han sa at diabetesen var verre,ingen som hadde tatt skade av bekkenløsning. vet jo at diabetes ikke er bra,men det er heller ikke deilig og ha bekkenløsning.

i dag har jeg følt meg så alene[:(],føler at legen tok meg for å vær hypokonder.

nei no vil jeg at babyen skal komme snart,er jo så redd for at det skal gå gale[&o]jeg måtte oxo øke dosen med insulin,blodsukkeret hadde ikke gått så mye ned.

babyen har vært rolig i disse dagene etter jeg begynte på insulin,jeg begynnte og bli redd,men på sparketest i dag var han ganske aktiv.håper bare det ikke skjer lille nurket mitt noe[&o]

Uff en lite morsom dag, dumme lege[:@]
En liten trøsteklem til deg fra meg[:)]

sa han at du latet som?? og en ting du IKKE skal gjøre når du har bekkenløsning det er jo og presse kroppen...fikk jeg streng beskjed om av fysioterapaut!

syns dette hørtes litt rart ut, hadde jeg hvert deg så hadde jeg forlanga og snakke med noen andre, enkelte leger skulle ha funnet seg ett annet yrke....

håper det går bra med deg, og at du ikke tar det han sier innpå deg, dette trenger du ikke nå...god bedring!

trøsteklemm[:)]

tusen takk for all trøsten,det hjelper. satt og grein som et barn i bilen hjem i dag.

ja han sa at jeg måtte presse meg,for det var jo ikke så gale,jeg prøvde jo og forsvare meg så godt jeg kunne,men ville bare komme meg ut der fra.

oxo sa han at det verste som kunne skje var jo at babyen min kunne dø. da ble jeg helt skjelven,jeg det høyeste jeg har målt blodsukkeret på den siste tiden er rundt 10 og det er etter frokost,jeg spiser 2 skiver med magert pålegg og drikker vann. det skulle ikke gå over 7 fikk jeg beskjed på,et helvete med dette,jeg spiser jo ikke snop eller sånn,prøver og leve sundt,men sliter med å få det ned til tider[&o]

fy f.....han hadde jeg seriøst gitt en midt på trynet, syns virkelig du skal ringe jordmora di og få en time hos henne fortest mulig!
forklar situasjonen og hva han har sagt så får du nokk en helt annen forklaring på ting av hun slik at du slipper å gå og tenke på dette, det er jo umennskelig å si sånt så langt ut i svangerskapet spørr du meg....

håper det går bra med deg ihvertfall, dette hørtes alt annet enn korslig ut.

klem[:)]

jeg har ikke jordmor denne gangen,hun som er her i destriktet er jo en megge,men snakket med en på kk i dag da,hun var hyggelig,men det var før jeg hadde vært inne hos denne legen.

ja syntes synd på de som må bruke insulin resten av livet,jeg syntes det er fælt no.

legen sa at det var stor sjanse for at jeg kune få diabetes igjen, når jeg ble eldre[&o]håper virkelig ikke det.

nei det er mangen leger som skulle blitt noe helt annet,de kan ikke snakke med mennesker jo.[:@][:@]

siden jeg har sv diabetes så fikk jeg beskjed sist uke av en annen lege, at jeg ikke kom til å gå til terminen,han kødden her sa at jeg ike kom til å gå over terminen,men han kan bare glemme at jeg går lenger enn uke 37-38.

Back
Topp