Noen andre?

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Følte meg plutselig skikkli uvel tidligere. Følte meg tungpustet, kvalm og direkte uvel. Følte nesten ut som jeg skulle svime av, begynte å kaldsvette, og plutselig skikklig fryse. Og fikk tilslutt skikklig skjelvinger i hendene. Gikk over etter ca en times tid og nå føler jeg meg ganske okei. Synes dette var skikkli ubehagelig, noen som har opplevd noe liknende?

Oy går det bra nå? :S Har svimlet mye innimellom men ikke slik du beskriver :S Kan det være du har for lite jern eller noe? Kanskje greit å sjekke ut

Blodtrykksfall kan gi det, kanskje du hadde blodsukkerfall?
Se om det hjelper å spise litt oftere, om det skjer flere ganger kan du ta kontakt med lege/ jordmor for å få en sjekk.. Er ekkelt med slikt men somregel ufarlig.

Ja, føler meg helt fin nå, dro faktisk på jobb fordi jeg følte meg fin igjen. Angret på at jeg ikke ringte legen for å snakke med han, i og med at det er helligdag i morgen, blir jo automatisk slik at man tror det er noe gale med den lille i magen :(
Var bare en time eller to fra jeg spiste til det skjedde...
Ja, er utrolig ekkelt, spesielt når det skjer når man er helt alene..
Tusen takk for svar dere :)

Ja, føler meg helt fin nå, dro faktisk på jobb fordi jeg følte meg fin igjen. Angret på at jeg ikke ringte legen for å snakke med han, i og med at det er helligdag i morgen, blir jo automatisk slik at man tror det er noe gale med den lille i magen :(
Var bare en time eller to fra jeg spiste til det skjedde...
Ja, er utrolig ekkelt, spesielt når det skjer når man er helt alene..
Tusen takk for svar dere :)
Hvis du er urolig så er det sikkert lurt å dra til legen på fredag. Sikker på at alt er i orden men bedre å være helt sikker!

Hvis du er urolig så er det sikkert lurt å dra til legen på fredag. Sikker på at alt er i orden men bedre å være helt sikker!
Ja, er det jeg og tenker, er jo ikke bra for noen av oss at jeg skal gå rundt og bekymre meg :)

Helt ny her på forumet, men drister meg til å svare:) Hadde det slikt for noen dager siden, har gjennomgått et tøft svangerskap sist, så jeg får ekstra oppfølgning, samt at jeg skal bare komme til legen da jeg ikke føler meg bra. Har tatt legen på ordet:oops:. Legen forklatre at man produserer så mye blod at man får blodtrykksfall, samtidig har pustekapasiteten våres økt med 20% slik at da må hjertet jobbe tyngre, man føler da man har hjerteklapp uten at man trenger å bekymre seg. Jeg fikk samtidig plutselig hovne ben, det mente legen bare kom av den stillestittende jobben, ødemene var nemlig helt borte da jeg kom til legeno_O.

Siste forklaringen er logisk. Har hatt det slik jeg og. Gjerne kombinert med at jeg pga dårlig matlust ikke hadde spist.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Jeg opplever akkurat det samme hvis jeg får lavt blodsukker, har alltid noe spiselig i veska i tilfelle det skjer når jeg er hjemmefra.

Åhh, så beroligende å høre at andre har opplevd det samme :)
Skal ringe i morgen tidlig til legen, får håpe jeg får en hastetime i morgen ;)

Fått vært hos legen? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fått vært hos legen? :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, han sa at det var mest sannsynlig ett blodtrykksfall, men fikk angelsounden min i dag, så skal prøve å få lytta godt etter hjertelyden i kveld :)

Back
Topp