Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
som har liksom en tung følelese i underlivet etter mye gåing spesielt... når jeg tisser er d liksom litt vondt eller tungt å presse... ( bekl. detaljer) vanskeliv å forklare... er nå i uke 6+5
Eg kjenner det litt slik innimellom. Las ein plass no at livmora er jo på str med ei appelsin no så er vel kanskje ikkje så rart at me kjenner noko To dagar til du skal på ul no! Spennandes! Eg såg eit fint bankande hjerte i dag
ja akk sånn føler eg au... thanks girls snakka me ei venninne og ho hadde akk d samme da ho va gravid.. ho sa au d va livmora...og diverse muskler rundt der og rompa blir verre når jeg er på jobb... jobb i bhg, så mye gåing og stress... sitter ikke mye.. men sitter je mye som i dag pga pedagogisk arb foran dataen da verker rompa wiiii, håpomspisenosnart! tenk så fantastisk med et bankende hjerte... eg gruer meg skikkelig t fredag... håper mitt lille hjerte banker og