noen andre

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
som har liksom en tung følelese i underlivet etter mye gåing spesielt... når jeg tisser er d liksom litt vondt eller tungt å presse... ( bekl. detaljer) vanskeliv å forklare... er nå i uke 6+5 :)

har det ikkje sånn,men dytter deg litt opp igjen, og håper andre kan svare!

Jeg har det sånn innimellom...er det ikke fordi det er mer blod nedi der nå da?

Eg kjenner det litt slik innimellom. Las ein plass no at livmora er jo på str med ei appelsin no så er vel kanskje ikkje så rart at me kjenner noko;) To dagar til du skal på ul no! Spennandes! Eg såg eit fint bankande hjerte i dag:)

Mhm jeg har det sånn etter en dag med mye gåing og aktivitet :-) noe som presser nedover og utover på en måte, hvis du skjønner :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

ja akk sånn føler eg au... thanks girls :) snakka me ei venninne og ho hadde akk d samme da ho va gravid.. ho sa au d va livmora...og diverse muskler rundt der og rompa :) blir verre når jeg er på jobb... jobb i bhg, så mye gåing og stress... sitter ikke mye.. men sitter je mye som i dag pga pedagogisk arb foran dataen da verker rompa ;) wiiii, håpomspisenosnart! tenk så fantastisk med et bankende hjerte... eg gruer meg skikkelig t fredag... håper mitt lille hjerte banker og :)

Ikke ennå så mye, nå er det bare sånn "hoven" som før mensen. Men fra tidligere svangerskap kjenner jeg igjen det du beskriver

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Føler og på d! Føles som om jeg kan kjenne d vokser der nede...

Grua meg litt før ul-en eg og i dag kan du tru jorna! Men det går nok sikkert så fint så! Krysser fingrane for det! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp