Noen andre...

Lilletåa

Elsker forumet
som er forkjølet i disse dager?

Akkurat nå vet jeg ikke hva som er pga at jeg er gravid eller forkjølet..

Er sååå slapp og klarer ikke gjøre noen ting.. har sovet mye de siste dagene når jeg har vert hjemme fra jobb.. gidder ikke sette på kler eller gjøre noe husarbeid heller, så nå ser huset ikke ut... ;(

Ja, er litt forkjølet. Og er mye mer trøtt og sliten nå, men jeg pleier aldri å være slik når jeg ellers er forkjølet. Så dette svangerskapet tar på nå ja. Så for min del så er det pga graviditeten.

Lilletåa skrev:
som er forkjølet i disse dager?

Akkurat nå vet jeg ikke hva som er pga at jeg er gravid eller forkjølet..

Er sååå slapp og klarer ikke gjøre noen ting.. har sovet mye de siste dagene når jeg har vert hjemme fra jobb.. gidder ikke sette på kler eller gjøre noe husarbeid heller, så nå ser huset ikke ut... ;(

Samme her. Er fullstendig utlada. fikk influensa i helga med feber og slapphet.  Og slappheten og nestettheten har tatt fullstendig over..

Ja, hele huset har vært forkjølet, men jeg er mest plaget. Kanskje ikke så rart..Så snille sambo kjørte guttungne til barnehagen og var på foreldresamtale mens jeg lå hjemme og sov og så laget han frokost til meg da jeg stod opp..

Men var jo lykke på jord da jeg klarte å finne ordentlig nesespray i går for var helt for j**** tett oppi nesa. Snørra ville verken den ene eller den andre veien....føltes som om øya var på vei til å bli presset ut av skallen..

Så godt å høre at andre også som har det som meg, er så tungt akkurat nå, ingenting som hjelper på formen virker det som....

Back
Topp