Noen andre

Fitness

Forelsket i forumet
som sliter med høy puls og kraftig hodepine ? Jeg har dette hele tiden, og jeg blir veldig sliten. Jeg er egentlig i veldig god form, og har en lav hvilepuls, men den er rundt 90-100 hele tiden :-( I tillegg har jeg hodepine 24 t i døgnet, det vil ikke slippe taket.

Jeg hadde høy puls hele svangerskapet sist også, uten at legen fant noen eksakt årsak til det. Det ble tatt masse prøver, men alt så fint ut. Problemet er at det er veldig slitsomt, da det er  vanskelig å få slappe av og sove når pulsen hele tiden er høy.

Jeg bruker ikke å klage så mye, men ser bare litt svart på det akkurat nå... Men det positive er at jeg er gravid, jeg har  begynt å få mage, brystene har blitt ekstremt ømme igjen og jeg føler meg gravid

Jeg har ikke det nå, men hadde veldig høy puls på slutten av svangerskapet sist. Legen mente da at det var kroppens måte å si ifra på at jeg var utslitt. Kjente det ikke selv at jeg var så sliten. ble 100% sykemeldt den sist måneden før permisjon og kunne da ikke forstå for alt i verden hvordan jeg hadde klart å jobbe. Kjente først da jeg ble sykemeldt hvor vannvittig sliten jeg faktisk var.

Vet ikke om dette hjalp deg noe særlig men.. Håper du snart blir bedre! masse god bedring!

Huff, høres slitsomt ut!! God bedring!!!

Høres ikke helt bra ut å være så sliten.. Hjelper det noe om du får tatt det ektra med ro dersom du har mulighet for det?
God bedring og lykke til!

Back
Topp