Noen andre?

Lunah83.

Elsker forumet
Hmm...i det siste har jeg fått forferdelig masse kynnere. Spesielt når jeg går tur og gjør husarbeid og ellers når jeg er aktiv.
Og i natt etter at vi hadde hatt sex, fikk jeg DE stikkingene nederst i magen (rett over skambeinet). Ikke det at jeg tror fødselen kan settes igang nå altså, men hvorfor skjer dette? Fordi jeg stremmer diverse muskler i mageregionen? Er jo ikke første gangen vi har sex for å si det sånn, men har aldri opplevd dette [8|]

Noen andre som opplever det samme? 

Har kynnere slik som du, ubehagelig og plagsomme. Men ikke stikkinger. Nå har det seg sånn at kremt.... min mann tror at han vil komme borti ungen (kunne nesten tro han inbiller seg at han har king super size penis) hvis vi har samleie så her er det tørke tider gitt..[&:]

Jeg har vonde kynnere og har hatt det hele veien.. men har merket at de er blitt mer intense og sitter seg i ryggen og sånt.. Men har ikke hatt så mye sex da, men får det spes om jeg går eller gjør husarbeid.. Stikkingen får jeg som oftest om jeg strekker mye på meg.. men kan jo være livmoren som vokser.for den er ikke sluttet med det enda

ORIGINAL: madonna

Har kynnere slik som du, ubehagelig og plagsomme. Men ikke stikkinger. Nå har det seg sånn at kremt.... min mann tror at han vil komme borti ungen (kunne nesten tro han inbiller seg at han har king super size penis) hvis vi har samleie så her er det tørke tider gitt..[&:]

Ja, herregud! Min kjære har sagt han er litt bekymret når det gjelder sex og babyen etc. Og han vil IKKE at jeg skal...ja, suge han (sorry detalj). Og hvorfor det aner jeg ikke! Men han sier det er pga babyen etc. Rare greier. Men men. Er noe jeg bare må respektere. Hehe!

ORIGINAL: Sandra21

Jeg har vonde kynnere og har hatt det hele veien.. men har merket at de er blitt mer intense og sitter seg i ryggen og sånt.. Men har ikke hatt så mye sex da, men får det spes om jeg går eller gjør husarbeid.. Stikkingen får jeg som oftest om jeg strekker mye på meg.. men kan jo være livmoren som vokser.for den er ikke sluttet med det enda

Men at livmoren skal vokse rett etter sex liksom? Er ikke det litt tvilsomt?

hehe jo... men med tanke på orgasme så strekker den seg sikkert litt.. eller får noe som ligner må muskel kramper eller sånn stikking man gjerne får om man trener etc

ORIGINAL: Lunah83

ORIGINAL: Sandra21

Men at livmoren skal vokse rett etter sex liksom? Er ikke det litt tvilsomt?

orgasme kan utløse kynnere[8|]

Hehe! Ok, jeg gir meg! Men da er det ikke noe mer å tenke på [:D]

Hehe, må bare flire av disse mannfolka.. [:)] De er jo søte når de er så omtenksomme da!! 

ORIGINAL: Bennie

Hehe, må bare flire av disse mannfolka.. [:)] De er jo søte når de er så omtenksomme da!! 

det er sant da,tihi[:)] når vi var i syden begynte vi å styre litt i vannet så plutselig stoppa han opp og ville opp igjen å når jeg spurte hva det var senere fikk jeg beskjed om at han ikke hadde turt fordi han var redd for at saltvannet skulle komme opp å skade babyen... er ikke det nusselig så vet ikke jeg

Jeg får også alltid stikkinger i magen etter sex....livmora trekker seg sammen, og det merkes godt...men kynnerene varer jo ikke akkurat lenge, det er jo bare rett etter...og skadelig finnes det ikke i det hele tatt vel [:)] 

ORIGINAL: majasj86

ORIGINAL: Bennie

det er sant da,tihi[:)] når vi var i syden begynte vi å styre litt i vannet så plutselig stoppa han opp og ville opp igjen å når jeg spurte hva det var senere fikk jeg beskjed om at han ikke hadde turt fordi han var redd for at saltvannet skulle komme opp å skade babyen... er ikke det nusselig så vet ikke jeg

hehe, kjempe søtt!! [:)]

ORIGINAL: jealie24

Jeg får også alltid stikkinger i magen etter sex....livmora trekker seg sammen, og det merkes godt...men kynnerene varer jo ikke akkurat lenge, det er jo bare rett etter...og skadelig finnes det ikke i det hele tatt vel [:)] 

Sånn har jeg det også.. En strammer jo magemusklene veldig når en får orgasme da, så er jo logisk egentlig at muskelen (som livmora er) trekker seg sammen og strekker seg ut noen ganger[;)][8D]
Syns det er fantastisk å tilbringe slik kvalitetstid sammen med sambo nå før barnet kommer, så så lenge det er fysisk mulig så får jeg holde ut de vonde kynnerne etterpå[;)] er jo verdt det[8D]

Jeg får også veldig fort kynnere for tiden, men disse er ikke vonde. Må stoppe opp flere ganger når vi er ute og handler. Hmm.. Lurer på hva det har seg at de kommer ved så små anstrengelser!?!

ORIGINAL: Catrine2

Jeg får også veldig fort kynnere for tiden, men disse er ikke vonde. Må stoppe opp flere ganger når vi er ute og handler. Hmm.. Lurer på hva det har seg at de kommer ved så små anstrengelser!?!

Livmora blir veldig lett påvirket.. dersom jeg resser litt hardt på magen, kan jeg faktisk få kynner!!![8|] Grunnen til at de kommer hyppigere nå, er visstnok at den "øver" seg på riene og den store jobben den skal gjør for å få dette mannesket ut![;)]
- den trener for oss!!?? hehe...[8D] 
dessuten er det kroppen sin måte å gi beskjed om at "nå må du senke tempoet litt jah"[;)]

hehe.. da tror jeg jammen kroppen min er overbeskyttende!! [:D][:D]
Håper virkelig livmora forbrenner skikkelig med kalorier under sine treningsøkter, ettersom det blir FÅ av mine!![:)][:D]

har også begynt å få kjempemasse kynnere den siste uka, er skikkelig ekkelt på en måte for de er så voldsomme! og før det, når vi hadde sex så kobla jeg ikke det til kynnere, men skjønner jo nå at det er det som skjer etter orgasme da...[:D] det er jo ganske logisk oxo egentlig hehe...men deilig ere ikke nei!

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Catrine2

Livmora blir veldig lett påvirket.. dersom jeg resser litt hardt på magen, kan jeg faktisk få kynner!!![8|] Grunnen til at de kommer hyppigere nå, er visstnok at den "øver" seg på riene og den store jobben den skal gjør for å få dette mannesket ut![;)]
- den trener for oss!!?? hehe...[8D] 
dessuten er det kroppen sin måte å gi beskjed om at "nå må du senke tempoet litt jah"[;)]

Det er nok en sammenheng ja[;)] Merker at tempoet må ned...

test

E veldig plage med kynnere her.. av og til e dem vonde, men e det vanlig at man får kynnere av bare å ligge/sitte helt stille?? [8|]

Back
Topp