Noen andre..

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Som tisser mye om natta?
Jeg føler ikke at jeg gjør noe annet en og fly på do en da jeg [&:] er så utrolig lei det.

Jada, jeg løper frem og tilbake på toalettet tusen ganger pr natt, er utrooolig lei!! Det ødelegger søvnen min skikkelig!

alltid en gang tidlig om morgenen bare.. så sovner jeg igjen..

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Jada, jeg løper frem og tilbake på toalettet tusen ganger pr natt, er utrooolig lei!! Det ødelegger søvnen min skikkelig!

jaaa.. blir så trøtt og fæl når man skal opp om morran [:'(] Føler ikke at jeg tisser like mye om dagen .. er merkelig det der.

Eg må ikkje på do om natta, men våkner som regel fleire ganger fordi om..

ORIGINAL: atene

jaaa.. blir så trøtt og fæl når man skal opp om morran [:'(] Føler ikke at jeg tisser like mye om dagen .. er merkelig det der.

Ja, er vanskelig å sovne ordentlig igjen, så hele natten blir liksom bare halvveis [&:]
jeg tisser hele dagen jeg [8D]

Oppe ca 2-3 ganger om natta. Ganske irriterende. Men, har faktisk blitt litt sjeldnere enn hva det var, så det er godt[:)]

Jeg klarer å holde meg til morgenen, men da er det PRESS!! [:D] Er for trøtt til å stå opp om natta, selv om jeg burde. 

ER på do maks 2 ganger om natta, men dagen derimot........................... 100!! [:D][:D]

Nope, ikke en eneste gang. Og grunnen til det er at jeg ikke gidder...hihi[:)]

Går på do i 6-7 tiden når min sønn våkner[;)] Så legger jeg meg igjen og sover litt til[:D]

Dersom en av ungene våkner i løpet av natten, så må jeg alltid på do.. Sover de gjennom hele natten, så må jeg aldri.. 

Flyr omtrnt mellom4-6- ganger om natta. Tisser ikke så mye på dagen, hver time kanskje. hehe

Signerer denne... Skikkelig slitsomt! [&:]

jepp, men er for trøøt og sliten til å gjøre noe med det [:D]

Back
Topp