Noen andre uten symptomer?

Samme her er Ca 10+2 og har plutselig så vidt ømme pupper og ikke kvalm lengre (og bedre matlyst endelig!). Men er ufattelig trøtt, sliter med konsentrasjonen, veldig tørst og må tisse på natten. Blir litt urolig når jeg ikke kjenner kvalme eller stikking i magen, men alt var i orden med reka på ul i sist uke så håper alt fortsatt er bra inni der. :)
 
Jeg kjenner jeg dør litt av misunnelse på dere som kan tilnærmet fortsette å leve livet som før. Det å være så sykt dårlig i første trimester er ene og alene en grunn for meg til at jeg ikke skal ha flere barn.
Det tok meg 8 år etter sist svangerskap, å i det hele tatt VURDERE OM jeg kunne gjøre det igjen :p jeg spydde døgnet rundt i 8 uker, etter det bare sporadisk. ALT forandret seg fra dag til dag, jeg ble stå stor rundt magen og huden så tynn så alt var vondt, tennene mine falt fra hverandre osv osv. Jeg fikk ALT! Jeg ville virkelig få denne babyen her, men jeg ble veldig redd og skeptisk ved positiv test. Denne gangen har jeg hatt et drømme svangerskap til nå. Vært kvalm, men bare et par uker og ikke stort mer, vondt i korsryggen men det går, ømme pupper, og det er det.
Så du får satse på at du og bruker opp alle symptomene på et svangerskap ;)
 
Jeg hadde litt symptomer i begynnelsen, som oppblåsthet, kvalm noen få dager, tørst etc. Men de siste ukene har jeg vært helt fin, føler meg som før. Er 8+5, og så hjertet slå 7+2. Glemmer rett og slett at jeg (forhåpentligvis!) er gravid!
 
Sammenlignet med di to andre svangerskapene har jeg fryktelig lite symptomer. Kan bli kvalm av bilkjøring, hvis jeg er sulten eller mett. Sist spydde jeg minst 8 ganger om dagen i 20uker :( Så føler meg veldig bra nå egentlig. Ikke ømme pupper, ikke mer trøtt enn vanlig, ikke hormonell. Så har ikke helt trodd på at det virkelig er en baby i magen, før jeg fant hjertelyden her om dagen. Har vært kjempe nervøs og nesten sikker på at vi kommer til å få vite at det er gått dårlig på UL imorgen, så veldig glad vi fant den. Da går det an å glede seg isteden :-D
 
Eg er 9+4 og einaste merkbare symptom har vore ømme/harde bryst frå dag 1. Kun små strekk-følelsar i magen, bittelitt vondt i korsryggen og eit par gonger uvel som gjekk fort over. Elles slappare enn vanleg på trening, men det er alt.. TUL i veke 8 viste at alt var i orden, så då må eg tru på det ☺
 
Kan skjønne at det er litt kjipt å ikke ha noen symptomer, men høres jo digg ut også, da ... De har avtatt litt her, og et par dager følte jeg meg helt normal. Men så lenge jeg ikke har mensen regner jeg med at jeg fortsatt er gravid :)
 
Back
Topp