Noen andre uten symptomer?

Kareli

Blir kjent med forumet
Er det noen flere her som ikke har de helt store symptomene, som enda ikke merker noe på magen og som enda er litt i tvil om det er på "ekte"?
 
Nesten ingen symptom her :( har gått ned 5 kg de første 11 ukene. Men trur jeg har gått opp et par kilo den siste uka :( har mage fra før men føler kanskje at magen har blitt litt større men er sikkert bare luft :) føler meg ikke gravid i det hele tatt. Blir både spennende og nervøst på mandag på tul :)
 
Jepp, ingen symptomer og så en frisk baby på torsdag.
 
Er enda veldig i tvil om det er ekte men kjenner hormonene på at jeg er litt kvalm av og på. Mye trøtt, men ingen forskjell der fra før jeg ble gravid..
 
Nesten ingen symptom her :( har gått ned 5 kg de første 11 ukene. Men trur jeg har gått opp et par kilo den siste uka :( har mage fra før men føler kanskje at magen har blitt litt større men er sikkert bare luft :) føler meg ikke gravid i det hele tatt. Blir både spennende og nervøst på mandag på tul :)

Jeg har også gått ned litt, men ikke så mye at det merkes... Bare rundt 2kg. Bruker enda samme jeans som for 3mnd siden.. Har også mage (overvekt) fra før av, men når jeg "stikker" med fingrene for å kjenne etter kjenner jeg ikke noe spesielt liksom... Skulle tro at tre positive tester var nok til å bli overbevist
 
Er enda veldig i tvil om det er ekte men kjenner hormonene på at jeg er litt kvalm av og på. Mye trøtt, men ingen forskjell der fra før jeg ble gravid..

Samme, kan bli kvalm av enkelte typer mat/matlukt... Og matsøppla stinker uansett hvor ofte den tømmes!!! Jeg er generelt trøtt gjennom hele vinteren (mørketid i nord), så kan ikke si om det skyldes graviditeten liksom...
 
Samme, kan bli kvalm av enkelte typer mat/matlukt... Og matsøppla stinker uansett hvor ofte den tømmes!!! Jeg er generelt trøtt gjennom hele vinteren (mørketid i nord), så kan ikke si om det skyldes graviditeten liksom...
Ja, sånn jeg og har det med kvalmen.

Jeg vet jeg var akkurat like sliten som dette gjennom hele sommeren som gikk, kjenner ingen forskjell der:p sist svangerskap ble jeg tydelig trøtt hver kveld store deler av første trimester og sov ekstra mye.
 
Har nesten ikkje symtomer eg heller, einaste litt hodeverk og trøtt..les innpå her kor forferdelig mange har det... Eg kjenner ingenting, går på jobb, med i fjoset, melker kyr og måker på drit. Og det går bra, kjenner ingen kvalme... Så er glad for det. Var veldig nervøs før eg var på ultralyd på torsdag som var. Redd det ikkje var noe der. Men der låg det ein liten baby å sov så søtt. :Heartred 12+2 idag.. Krysser fingrene for at formen forsetter sånn framover! :)
 
Jeg har også gått ned litt, men ikke så mye at det merkes... Bare rundt 2kg. Bruker enda samme jeans som for 3mnd siden.. Har også mage (overvekt) fra før av, men når jeg "stikker" med fingrene for å kjenne etter kjenner jeg ikke noe spesielt liksom... Skulle tro at tre positive tester var nok til å bli overbevist

Føler magen er hardere en før. Men kjenner ikke livmoren. Har tatt mange tester i begynnelsen av svangerskapet men ikke noen på flere uker :) tørr ikke :p jeg og bruker samme jeans. Men brukte de samme da jeg veide 20kg mer. Så svømmer i buksene mine men er så mer behagelig :)
 
Jeg kjenner jeg dør litt av misunnelse på dere som kan tilnærmet fortsette å leve livet som før. Det å være så sykt dårlig i første trimester er ene og alene en grunn for meg til at jeg ikke skal ha flere barn.
 
Jeg kjenner jeg dør litt av misunnelse på dere som kan tilnærmet fortsette å leve livet som før. Det å være så sykt dårlig i første trimester er ene og alene en grunn for meg til at jeg ikke skal ha flere barn.
 
Har tatt mange tester i begynnelsen av svangerskapet men ikke noen på flere uker :) tørr ikke :p
Ble smånervøs da de insisterte på test på legekontoret i uke 11:p haha.
 
jeg skrev om det senest i går at jeg hadde mistet omtrent alt som fantes av symptomer.. men i dag er kvalmen tilbake..
 
De sa ingenting om det når jeg var hos legen. Men regner med de tok test. Må inn å levera ny urinprøve på mandag pga protein i urinen :( håper jeg ikke har det denna gangen :)

Jeg veit ikke hvor detaljerte de har vært med deg, men jeg lærte noe nytt sist jeg var gravid (angående urinprøven): jeg har alltid lært at når man skal ta prøve for UVI så er det viktig å få med de første dråpene som kommer ut. Sånn skal det visst ikke gjøres nå! Det er viktig å vaske litt først (utflod i prøven vil slå ut som protein), så skal man tisse litt, stoppe, ta prøven og så tisse ferdig. Helt nytt for meg sist... Bare et tips siden du fikk utslag på proteiner :) lykke til!
 
jeg skrev om det senest i går at jeg hadde mistet omtrent alt som fantes av symptomer.. men i dag er kvalmen tilbake..

Ja, så du skrev om det. Jeg tenkte i utgangspunktet på om at det var flere som ikke har hatt noe særlig symptomer hele veien:)
 
Jeg veit ikke hvor detaljerte de har vært med deg, men jeg lærte noe nytt sist jeg var gravid (angående urinprøven): jeg har alltid lært at når man skal ta prøve for UVI så er det viktig å få med de første dråpene som kommer ut. Sånn skal det visst ikke gjøres nå! Det er viktig å vaske litt først (utflod i prøven vil slå ut som protein), så skal man tisse litt, stoppe, ta prøven og så tisse ferdig. Helt nytt for meg sist... Bare et tips siden du fikk utslag på proteiner :) lykke til!

Skal prøve å huske det :) jeg brukte midtstrålen :p
 
Er det noen flere her som ikke har de helt store symptomene, som enda ikke merker noe på magen og som enda er litt i tvil om det er på "ekte"?

JA!! Så godt å høre at vi er flere. For hver dag som går nå har jeg begynt å bli mer i tvil på om jeg fortsatt er gravid :p jeg var mye morgenkvalm og orket ikke mye mat de to første ukene etter at jeg fant det ut. Men etter dette har jeg spist som vanlig, sovet godt og ikke merket noe stikking i magen.. Brystene er fortsatt ømme og føles store, og jeg må alltid opp en gang om natten for å tisse. Så jeg håper at det fortsatt er et lite nurk det inne <3 jeg er bare 8+2, så kan fortsatt skje endringer. Hvis alt er bra med lille er jeg evig takknemmelig for at formen har vært så fin som nå! Ul om tre uker, det blir spennende!!
 
Ingen symptomer her eller.. uke 10+4... har vært trøtt og ømme pupper for 3 uker siden... i en liiiten periode.....



Ønsker meg litt symptomer faktisk ;)
 
Back
Topp