Noen andre som...

lilletrille84

Forelsket i forumet
syntes det begynner å bli tungt?blir nesten litt stressa jeg,har jo litt igjen å gå lissom...heh...

har plutselig fått problemer med bekkenet jeg.. har også merket at jeg blir fortere anpusten, men jeg synes ikke jeg blir fortere sliten... hadde det ikke vært for bekkenproblemene skulle jeg lett gått min vanlige runde rundt vannet - den er på litt over 9 km.

egentlig merker jeg ingenting enda, bare en gang om dagen, det er når jeg skal hente dattern min i barnehagen. Barnehagen befinner seg nemlig oppe på et berg, ja det er en stigning på ca 200 meter, klemefint for barna, nydelig utsikt over ben, renere lift i en gammel kråkevilla, men å klatre opp det "fjellet"det er tungt det.......Og tyngere skal det jo bli.....[&:][&:][&:][&:]Men ellers merker jeg ingenting, jeg svømmer, sykler og går masse, og det er deilig!!!Men det kommer nok.......

Neeei.. Ikke så tungt, men blir litt fortere andpusten jeg og da..

verker også veldig i bekkenet,men i det siste har det begynnt å gjøre vondt i ryggen også.merker det litt på pusten jeg også...menmen,det kommer jo noe godt ut av det til slutt[:D]

Jeg synes også at det begynner å bli tyngre nå. Har vondt i korsryggen og  blir veldig fort andpusten. Har dessuten fått mye kynnere og det er ikke godt å gå eller stå i lengre tid av gangen.

Trøster meg med at den lille prinsessa vår er verdt å slite litt for å få :)

Jeg merket det i dag da jeg holdt på i hagen i 3 timer...blir fortere andpusten og stiv i bekkenet...men det er mest ved fysisk arbeid, en vanlig gåtur går heldigvis greit[:)]

synes det begynner å bli ganske tungt ja. har vært plaget med bekkenløsning i over tre måneder allerede, så det blir nok ikke akkurat lettere etterhvert heller.[&:] men en nydelig liten baby er verdt alt strevet i forkant [:)]

ORIGINAL: Siska

Jeg synes også at det begynner å bli tyngre nå. Har vondt i korsryggen og  blir veldig fort andpusten. Har dessuten fått mye kynnere og det er ikke godt å gå eller stå i lengre tid av gangen.

Trøster meg med at den lille prinsessa vår er verdt å slite litt for å få :)

Merker at det har blitt tyngre å komme seg opp av god sofaen ja [:D][:D] Pluss at jeg også har en del kynnere når jeg står og går eller gjør noe fornuftig, som husarbeid f.eks he he

Jaa, nog blir det tungt alltid.. Føler det godt når man bøyer seg ned eller ska ta sig opp fra soffa/stol..
Blir fort andpusten, å sliter med å finne en bra sovestilling..! Husarbeidet blir nok dessverre litt lidende..
Den lille er helt klart vert det [:D]

Det begynner å bli ganske tungt ja. Skal ikke mye bevegelse til før jeg puster og peser som bare det.
Prøver å ikke tenke på alt som skal gjøres før de kommer, for jeg får ikke gjort noe allikevel. Kan ikke stresse samboer`n mer heller. Han holder tross alt på med å pusse opp badet.

Merker at ting begynner å bli tyngre ja.... Magen begynner også å komme i veien når jeg holder på med ting, eller skal "snike" meg forbi på trange steder[:D]. Ikke bare bare å beregne hvor mye magen står ut heller da..... I tillegg blir jeg lettere tungpustet og VARM!!!! På morgenen og kvelden før jeg går å legger meg, er jeg så varm at jeg holder på å smelte vekk. Normalt er jeg alltid kald da...
Den lille i magen har startet "sentralfyringen", og satt den på full fart[&o], og her som det allerede er så varmt. Har over 27 grader hver dag nå, så JAAAA jeg sliter litt med varmen, både ute og inne ja.
Og varmere skal det bli framover. Vær glad jenter at dere slipper den helt store varmen nå når dere er gravide. Det kan faktisk bli for varmt, og da særlig når man må gjøre de vanlige gjøremålene uansett hvor varmt der er ute. Ja ja, jeg sender nordover noen varmegrader, om det er greit!?

Ja det hadde vært deilig Lehcar.
Her er det 10 grader og iskald nordvind.

Jeg er i utgangspunktet en veldig frysen person, men for tida så holder jeg på å renne vekk[8D] Så de temperaturene vi har her i sør for tida, de passer meg bra. Grur meg til varmen kommer for fullt (hvis det skjer da). Har alltid vært glad i sola, men ikke i varmen [;)] Ikke lett å få det som man vil. Er det kaldt, så klager man. Er det varmt, så er det galt det og!
Har merket at det er tungt ei stund ja. Jeg står vakt på stadion på alle hjemmekampene til Start, og da står jeg oppe i 4,5 timer. Det merkes veldig godt [;)] Ellers så merkes det jo også at man tar litt mer plass ja. Ikke like lett å bare trekke inn magen lenger nei [:D][:D][:D] Men det er absolutt verdt det!!!!

Back
Topp