Noen andre som...

Mummitroll90

Blir kjent med forumet
Ligger på sofaen med dårlig samvittighet? Tanken på å gjøre noe er grusom! Her går det det mellom sofa og doen idag :-( Håper det gir seg snart....... Har så mye annet jeg vil gjøre! - Ungene må ha nye skole/bhg klær, lille vofsen min på 6 mnd har sikkert kjempe lyst på laang spasertur, huset trenger en vask. åååboy!

idag, som i går, blir en dag jeg ikke kommer til å utrette det skapte grann, UTEN dårlig samvittighet. Beveger jeg meg for mye, kaster jeg opp, min jobb nå er å holde på maten så jeg ikke får et undervektig barn til... Jeg koser litt med datteren min, hun får se på film om hun vil, akkurat nå holder hun moteshow for meg med kostymene sine og er lykkelig for at jeg har tid å se på alle hennes sprell. I kveld skal jeg ha nok energi til å orke å lese eventyr for henne når hun legger seg og synge nattasang. Større forventninger har jeg ikke for dagen. Og den dårlige samvittigheten eksisterer ikke.

Jeg har ligget på sofaen i snart 1.5uke, med ganske dårlig samvittighet.. har ikke barn fra før, men har dårlig samvittighet ovenfor mannen min... vi har planlaget å ha ferie sammen nå og jeg baare ligger på sofaen,spiser litt,sover,strikker,sover og ser på tv... usj.. ikke vært noe moro... :( Er litt mer oppegående nå..vasker klær,baker brød (faktisk :D ) og pusler med litt husarbeid.. men er litt uggen og veldig sliten..

Her har jeg siste ferie uke. Mannen er tilbake på jobb så jeg og kommende storebror koser oss hjemme. Blir noen utfarter, i dag har tiden gått til å puzzle puzzlespill, tegne og når han våkner skal vi male litt :-) begynne med noen julegaver :-) male på kopper, glass og lerret :-) nå nyter jeg stillheten å ligger å sløver på sofaen. Formen er så som så, husarbeid gjorde jeg unna på søndag. Nå er det bare leker som ligger strødd. Å jeg syntes ingen skal ha dårlig samvittighet. Er jo en liten i magen som tar det den trenger, ergo mindre til oss :-) sånn er det med disse leieboerne våre :-)

Veldig godt sagt :) Kunne bare ønske jeg hadde litt mer overskudd,men som sagt er jeg mye bedre nå enn jeg har vært de forrige ukene..så .. :) Må bare la være å sette meg ned i sofaen,for da blir jeg sittende :D

Godt å høre at jeg ikke er alene! :-) Jeg får dårlig samvittighet altfor fort.... Liker ikke! Ungene er på ferie med pappaen sin nå, så egentlig kan jeg slenge beina på bordet med goood samvittighet, men neeida..! Var forresten akkurat på ultralyd, og alt så kjempe fint ut <3 helt fantastisk!! deilig å se den lille sprelle med armer og bein, hjertet banket og h*n vokser fint! Ååh jeg er såå glad :-))))) gleder meg til magen begynner å vokse, og jeg kjenner masse liv :-) - nå har jeg egentlig bedre samvittighet på sofaen... vi skal tross alt skape et lite menneske inni oss! et mirakel.... ><3 kose dere på sofaen allihopa ;-))>

Hihih ikke sant :) 
Skal prøve å tenke sånn jeg og!
Så moro at det var vellykket på ultralyden- da er det jo baare å nyyte dagene fremover, om de er på sofaen eller andre steder ;) Jeg holdt meg oppegåened frem til lunsj,men etter det har jeg ligget på sofaen.. :/ Skulle egentlig vært ute i butikken,men drøyer det hele tiden.. *Gjesp*

Back
Topp