noen andre som...

_my_

Elsker forumet
irrriterer seg grønn over småting?[:@][:@][&:] syns veldig synd på mannen min,han aner ikke hva som skjer...
kan bli sint som f... bare hvis han sier noe som jeg tar på feil måte stakar[8D][8D][>:][&:]

kjenner meg igjen her ja.... er blitt monsterdame her![:D]

godt det ikke er bare meg...[:)] uff... og det sinnet varer ca 7 måneder til[:D]

godt å se at det ikke bare er dama mi som oppfører seg som en tulling. Absolutt alt jeg sier blir tatt opp i negativ forstand.
Fullstendig kaos her. Er sjeleglad for at mennesket har reist på jobb nå og blir borte heeele natta!

det er ikke lett nei... trøst deg med at vi skjønner ikke noe særlig selv[:)]

jeg skjønner hvertfall ikke en dritt.
Åsså kanskje 7 mndr til med detta hælvete.
 Skrekk og gru, sier jeg bare.

samme sa mannen min i kveld[:D] det er jo ganske mye som skjer med oss... gi henne oppmerksomhet,og tenk over hvordan det du sier til henne kan tas[:)]så skal det nok gå bra!

lettere sakt enn gjort gitt.
ALT blir galt samme hva jeg sier, eller hvordan jeg sier ting.
Holder jeg kjeft er det HVERTFALL galt.
Merkelig, hadde trodd jeg skulle klare å takle dette veeeldig bra siden jeg er jente sjøl også.
Jommen sa jeg smør.

du må ikke finne på å holde kjeft[&:],reagerer på det jeg også[;)]

hehe

[:D] takk for gode råd.
Tenkte jeg skulle prøve å putte inn ett par sånn derre sov-i-ro i ørene.

hehe,tror ikke det blir godt mottatt[:D][:D]

[:D] bedre enn øreklokker hvertfall, de små dingsene i ørene syns ikke så godt.

I dag tidlig halv åtte ble jeg vekket med beskjed om at jakka mi som hang i gangen lukta røyk.Etterpå fikk jeg beskjed om at om jeg skulle ligge sååå urolig (snudde meg 1 gang) måtte en av oss ligge i stua.
Prøvde å ta det med ett smil å gi henne en klem, men da fikk jeg beskjed om at ho var kvalm og orket ikke noe klem.
Når vi sto opp prøvde spurte jeg om vi kanskje skulle vurdere å gifte oss snart.
Da blei ho helt vill å sa at jeg skulle nå bestemme ALT!
Jeg dro på jobb. Fikk melding av henne med unnskyld for at ho var så teit osv.
Kom hjem etter jobb og ante fred og ingen fare siden ho hadde innsett at ho var teit.
Kom inn i stua, hvor ho satt og grein fordi , fordi, fordi...fikk ikke noe svar på hvorfor.
Nå er ho på jobb.
TAKK GUD!!

uff da,ikke helt lett å være deg nei... får håpe for alle sammen som sliter med dette humøret at det kanskje blir litt bedre med tiden.....[;)]

Er ikkje blitt så gale enda, men det var skikkelig gale forrige svangerskap!

Back
Topp