Noen andre som...

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
har fått melk?![:-] Merka det idag.. Blei sjokkert ja..! Kom ett par dråper! Hehehe

Bare når jeg klemmer ut, men sist svangerskap begynte det å rende de to siste mnd.

Ja kommer hos meg også bare når jeg klemmer.. Måtte jo teste:P

hatt d hele tida... aldri mista det etter nr1, selv om det ble bråstopp på amminga av ham i jula.
da jeg var gravid med nr1 begynte jeg å lekke da jeg var 17-18uker på vei.

Har fått vann jeg [&:] [8D][:D]
Dvs, det kommer noe ut som er klart, ikke hvitt. Satt med pcen en dag, lente meg forover så puppen trykket ned på armen, og sa rant det gitt. Men ikke plaget med lekasjer ennå, bare at det kan klemmes litt ut.

Haha synes det er fasinerende! Ja, prøv Arielle og oppdater oss[:D]:P

Har ogå fått den blanke råmelka, har hatt den en stund nå. Lekker bare om natta enda, heldigvis [;)]

nop, ikke enda. Fikk ganske sent med thea..var vel på slutten av sv.skapet da tenker jeg.

Ikke merket noe enda, men vil bare si at dere ikke bør klemme...kan risikere at produksjonen setter i gang og dere blir plaget med ganske heftige lekkasjer før dere trenger...[&:]

Jepp, lenge siden de første dråpene kom her. [8D]

her har det vært råmelk ved klemming, i en måned ca.. er 23 uker på vei ,mandag. [:)]

Jeg har ingen intensjon om å prøve å finne ut om jeg har melk, hverken klemmer el ser etter i bh`en...Bare glad så lenge jeg ikke har jeg [:D] Iallefall til det e rett rundt fødetiden [8D]

Ikke merket noe enda, men vil bare si at dere ikke bør klemme...kan risikere at produksjonen setter i gang og dere blir plaget med ganske heftige lekkasjer før dere trenger...

Åååå!? Det visste jeg ikke! Jeg skal ALDRI klemme mer:P

fikk første dråpene veeeeeldig tiflig, heller unormalt tidlig? i uke 6, trodde jeg innbilte meg det, visste ikke en gang at jeg var gravid [;)] men dagen før jeg skull til legen i uke 8 var det plutselig der igjen, små blanke dråper, spesielt om jeg stresset meg opp, trodde først det var noe galt med meg jeg[&:] men det var det altså ikke, bare kroppen som reagerte nesten med en gang jeg ble gravid med å skyte ut litt råmelk[;)]
nå har jeg MASSE og lekker støtt og stadig, så her er det innlegg på plass når jeg går ut døra,  spesielt om jeg er litt stressa eller om jeg fryser strammer det seg og renner ut[8D] men er jo ett godt tegn da[:D]

Du kommer vertfall ikke til å få noen problem med å amme[:D]

ar det gitt,fikk det for ca 2 mnd siden,merkelig greier men når odin ligger inntil meg å koser så blir bh veldig bløt,da får jeg skikkelig spreng hehe[8D]

jeg har hatt råmelk lenge...  er i uke 23 nå...
sov med nattkjole i natt, da hadde jeg lekket fra det ene brystet ... klissete!

har ikke merket noe.. men det er mulig å få det nå ja.. ifg bok - så har det ingenting å si for melkeprod senere.

Ja her er det kommet for lenge siden, men merker det helst etter dusjing. Klemmer ikkje, vil ABSOLUTT ikkje produsere noe melk før eg må! Det kommer tidsnok til¨å lekke til alle tider[:D]

Back
Topp