Noen andre som tviler???

Funnyt

Betatt av forumet
Har ingen graviditetssymptomer og er i uke 5 pluss3 . Siden jeg mistet i uke seks sist og gikk med barnet i magen til uke ti uten å vite at barnet var dødt så bekymrer jeg meg litt ekstra... Men blør jo ikke, det gjorde jeg sist...

Jeg har en del symptomer denne gangen, men første svangerskapet mitt hadde jeg ingen tegn før i uke 12. Da hovna fingrene mine opp. Så kom halsbrann og litt hodepine senere. Thats it! Skjønner at du blir litt nærvøs, men symptomene kommer nok snart... Nyt søvnen du får og puppene som ikke gjør vondt uansett hva du gjør så lenge du kan:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vet at det sikkert ikke hjelper å høre det, men det er jo like vanlig å ikke ha symptomer som det er å ha dem :-) skjønner at du blir urolig, men så lenge du ikke blør er jo det bra :-))

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ingen graviditetssymptomer og er i uke 5 pluss3 . Siden jeg mistet i uke seks sist og gikk med barnet i magen til uke ti uten å vite at barnet var dødt så bekymrer jeg meg litt ekstra... Men blør jo ikke, det gjorde jeg sist...

Skjønner hva du mener. Hadde SA i 2009. Men da blødde jeg under hele svangerskapet. Mistet i uke 8. Nå er jeg 5+1 og har ingenting symptomer. Men blør heller ikke denne gangen. Tenkte å roe meg med å dra på en tidlig ul. Fått time 30juli. Kanskje noe for deg og ? :-)

Jeg hadde symptomer helt i starten, men har frem til nå gått nærmest symptomfri. Da jeg bikket uke 7 kom de plutselig tilbake igjen. Kvalme og murringer.

Vet ikke om jeg tviler eller hva jeg gjør. Men tør vel ikke helt håpe på at det skal komme ut en frisk, skrikende og sprellende baby denne gangen. Tør vel egentlig ikke håpe på noe som helst i frykt for at en skal bli slengt ned i det svarte hullet igjen...

Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men forsøk å slappe av litt. :) :) Jeg skjønner at det kan være vanskelig å være superhappy og positiv når du har hatt den erfaringen du har hatt, men som andre her påpeker så er det like normalt å ikke ha symptomer som å ha.
Om ikke annet ville jeg heller forsøkt å være nøytral :) Bare prøv å ikke svartmale og bekymre seg for mye for det er verken bra for mor eller baby ;)

Og hvis du kjenner at bekymringen ikke klarer å slippe taket, så ville jeg ha bestilt meg en tidlig UL.. Det pleier å hjelpe på :)
Klem til deg! <3

Tenkte akkurat sånn i noen dager jeg også, men så kom kvalmen og ømme pupper og da tenker jeg at det hadde vært greit å være symptomfri ei stund til ;-)

Back
Topp