Noen andre som ikke har sagt det ennå?

Bare far til babyen som vet det her. Forteller ikke før i uke 16 til familien og deretter venninner. Sjefen og kollegaer får vite tidligst uke 18 da jeg kommer tilbake fra juleferie [emoji4]

Brenner ikke inne med det i det hele tatt heller. Tror ikke dette skal bli noe problem [emoji4]

Da er du flink ^.^
Er det første eller x nr i rekken?
Her er det nr 4 som kommer :)

Jeg hadde knapt selvkontroll nok til å vente med å vekke mannen som var fyllesjuk.. men her tok jeg vel egentlig EL tester da jeg ventet på EL etter 13 dagers ufrivillig testepause pga reise. Tok kun en test fordi jeg hadde 5 EL positive EL tester på rad, så ville sjekke at ingenting var der. Så kom streken opp og jeg svimte nesten av.
Så la testen foran pcen hans så han så det da han våknet.
Så om du har selvkontroll til å vente så lenge, er du flink!
På den annen side så vil mannen min vite når jeg tester og resultatene. :)

Hehe, hadde nok blitt edru meget fort om du hadde vekket han da ^.^
Forstår hvordan du hadde det, Jeg hadde det på samme måte da jeg til testen. Syns jeg hadde vært så hormonell de to siste dagene, så skulle bare sjekke.... fikk litt sjokk xp

Da er du flink ^.^
Er det første eller x nr i rekken?
Her er det nr 4 som kommer :)

Det er første, men syvende graviditet. Har mistet den følelsen av å ville fortelle det til absolutt alle hele tiden. Har fortalt jeg er gravid så mange ganger nå at jeg føler det er gått inflasjon i det. Dessuten ser jeg egentlig ikke for meg at det blir noe barn denne gangen heller så er liksom ikke like stas å fortelle lenger. Håper det endrer seg etterhvert [emoji4]

Du har litt av selvkontroll om du klarer vebte såå lenge :notworthy og for en koselig nyhet for samboer å få når han kommer tilbake da :Heartbigred

Håper i alle fall at han syns det er koselig ^.^
Men, siden han viste at jeg ikke gikk på p-piller (har pcos, og er redd pillene skal gi meg uregelmessig syklus igjen) og han sa han skulle bruke kondom, men ikke gjorde det, så kan han ikke bli sint på meg sant ?

Mannen min vet det heller ikke, jeg venter til tirsdag og jeg får se hjerte slår. Klarer ikke å se han sånn som sist etter MA igjen. Men jeg har hele tiden lyst å si det til han egentlig.

Jeg forstår, før vi ble gravide med minsten (han før denne) så hadde jeg en SA i uke 5, og jeg var helt knust, da også ha jeg veldig usikker på når jeg skulle si det til mannen.. men følte meg mer trygg jo lengre fra 5 uker jeg kom.. :)

Ja, holder med deg der, første gang så fikk ingen vite det før etter at jeg hadde hatt oul, andre gang var jeg på to tul først, og skal på tul nå før mannen kommer hjem :)
Mener tidlig ultralyd..Ikke oul.. men det er som sagt ikke hemmelig etter det:p

Mener tidlig ultralyd..Ikke oul.. men det er som sagt ikke hemmelig etter det:p

Om du får til å vente med å si det til mannen til OUL, så er du bra flink.

Hehe, prøver :p
Jeg tror faktisk ikke at jeg har fått det helt inn enda,,
Og så sa mannen rett før han dro at han ikke ville ha flere nå før vi får kjøpt hus.... så er litt redd for at han ikke skal bli glad for å si det sånn...
Nei, tror ikke det har gått helt opp for oss heller enda. Uff, da kan det være litt tyngre og si det. Men tipper det går veldig bra. Han blir nok storfornøyd etterhvert tenker jeg ❤️

Nei, tror ikke det har gått helt opp for oss heller enda. Uff, da kan det være litt tyngre og si det. Men tipper det går veldig bra. Han blir nok storfornøyd etterhvert tenker jeg ❤️

Hehe, har heldigvis noen mnd å la det synke inn på ^.^
Ja... gleder meg ikke så grusomt til å si det xp
Ja, håper da han blir glad :)
Han sa at han ville kjøpe tid først så har kjøpt et lite porselens hus, håper han syns det er morsomt XD

Hehe, har heldigvis noen mnd å la det synke inn på ^.^
Ja... gleder meg ikke så grusomt til å si det xp
Ja, håper da han blir glad :)
Han sa at han ville kjøpe tid først så har kjøpt et lite porselens hus, håper han syns det er morsomt XD
Heheh. Elsker humoren det går nok super bra ❤️

Kun meg og mannen, og sånn skal det bli en stund :)

Mannen vet, og pappaen min vet (måtte fortelle det til han da vi var på sykehuset likt pga tul). Mannen vil vente med å si det til andre og jeg vil gjerne si det pga kvalmen og at de nærmeste skal få vite. Håper han ombestemmer seg snart :bag:

Kun jeg og mannen! Mulig jeg må fortelle det til bestevenninden min som blir 30 om noen uker. Prøver å vere gira på festen - men må nok drikke brus da gitt. For se, kanskje jeg klarer festen uten å si det også

Kun jeg og mannen! Mulig jeg må fortelle det til bestevenninden min som blir 30 om noen uker. Prøver å vere gira på festen - men må nok drikke brus da gitt. For se, kanskje jeg klarer festen uten å si det også
Kan jo alltids kjøpe alkoholfritt og putte i flaske hvor det står alkohol på? :) eller om du har førerkort, kan du eventuelt si du må kjøre. Eller så er det mulig å si du går på antibiotikakur og at det ikke er anbefalt å drikke :)

5+1 og bare jeg og mannen som vet det. Håper å kunne vente til julaften med å fortelle det. Tror dagene før jul kommer til å gå litt saktere da :santa

Back
Topp