Noen andre som ikke har sagt det ennå?

Emmisel

Elsker forumet
Junibarna 2019
Mannen min er på sjøen, og kommer ikke tilbake før farsdag. ..
Og sist vi prøvde så da han at han ikke ville vite det mens han var på sjøen. Vi prøvde ikke denne gangen, men tipper det samme gjelder....
Er jeg den eneste her inne som ikke har sagt noe til noen enda?
Er 5+3 i dag, og er litt "tortur" å tenke på at jeg kanskje må vente til jeg er 8+6 med å si det til noen xp
(Vil si det til mannen først, derfor jeg ikke har sagt noe til venninnder ol.)

Og sist vi prøvde så da han at han ikke ville vite det mens han var på sjøen. Vi prøvde ikke denne gangen, men tipper det samme gjelder....
Er 5+3 i dag, og er litt "tortur" å tenke på at jeg kanskje må vente til jeg er 8+6 med å si det til noen xp

oooi det låter som tortur ja! Men förstår godt att mannen skal få veta det först! Får hoppas det hjälper att skriva med oss här! Med nr två ringte jag till mannen och fortalte när han var på jobb, och det var en helt vanlig arbetsdag och han slutade tre timmar etterpå :laughing001 All ära till dig om du fixar detta! :hello2

Da har du veldig selvkontroll jeg har lyst å skrike det til alle jeg ser men er foreløpig bare meg og samboer som vet det. Er bare 4+1 da. Livredd for at noe skal skje.

Jeg har heller ikke sagt noe til noen.
Må ha noen dager på å fordøye det selv først :smiley-ashamed004
Kjæresten jobber og bor delvis i en annen by.

Har lyst og bare fortelle det til alle :hilarious:
Men litt tidlig i uke 7 :p
De som vet det her er min mor, svigermor og søster til samboer.. men det er litt for de vet om alt vi har vært igjennom (ivf)

Holder meg fra å fortelle våre foreldre til vi har vært på ul.. for da er det ingen hemmelighet lenger, med en gang min mamma får vite så vet ALLE i HELE verden.
Nære venninner og jobb vet.

Bare far til babyen som vet det her. Forteller ikke før i uke 16 til familien og deretter venninner. Sjefen og kollegaer får vite tidligst uke 18 da jeg kommer tilbake fra juleferie [emoji4]

Brenner ikke inne med det i det hele tatt heller. Tror ikke dette skal bli noe problem [emoji4]

Jeg hadde knapt selvkontroll nok til å vente med å vekke mannen som var fyllesjuk.. men her tok jeg vel egentlig EL tester da jeg ventet på EL etter 13 dagers ufrivillig testepause pga reise. Tok kun en test fordi jeg hadde 5 EL positive EL tester på rad, så ville sjekke at ingenting var der. Så kom streken opp og jeg svimte nesten av.
Så la testen foran pcen hans så han så det da han våknet.
Så om du har selvkontroll til å vente så lenge, er du flink!
På den annen side så vil mannen min vite når jeg tester og resultatene. :)

Du har litt av selvkontroll om du klarer vebte såå lenge :notworthy og for en koselig nyhet for samboer å få når han kommer tilbake da :Heartbigred

Kun sambo som vet :)

Mannen min vet det heller ikke, jeg venter til tirsdag og jeg får se hjerte slår. Klarer ikke å se han sånn som sist etter MA igjen. Men jeg har hele tiden lyst å si det til han egentlig.

Der er litt av en prøvelse da. Det er godt å kunne ha noen å snakke med. Skjønner godt at du vil at mannen skal vite det først da.

Her er det kun mannen som vet det. Men tror ikke det er lenge før mamma får mistanke. Bor på en liten plass, og er sykemeldt fra jobb. I dag hadde en kollega spurt henne om jeg var syk.
Kommer sikkert til å bli avslørt av venninnen min også, siden jeg ikke orker kaffe nå. Drikker mye til vanlig, og alltid sammen med henne.

Oi det er imponerende må jeg si! :happy:

Her er det bare mannen som vet, men jeg kjenner jeg har veldig lyst til å fortelle flere. Selvom jeg også har lyst til at det skal være en hemmelighet lenge. Blir gøy å se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Er bare 7+4 :happy:

oooi det låter som tortur ja! Men förstår godt att mannen skal få veta det först! Får hoppas det hjälper att skriva med oss här! Med nr två ringte jag till mannen och fortalte när han var på jobb, och det var en helt vanlig arbetsdag och han slutade tre timmar etterpå :laughing001 All ära till dig om du fixar detta! :hello2

Ja, det hjelper veldig å skrive med dere her inne ^.^

Da har du veldig selvkontroll jeg har lyst å skrike det til alle jeg ser men er foreløpig bare meg og samboer som vet det. Er bare 4+1 da. Livredd for at noe skal skje.

Hehe, prøver :p
Jeg tror faktisk ikke at jeg har fått det helt inn enda,,
Og så sa mannen rett før han dro at han ikke ville ha flere nå før vi får kjøpt hus.... så er litt redd for at han ikke skal bli glad for å si det sånn...

Jeg har heller ikke sagt noe til noen.
Må ha noen dager på å fordøye det selv først :smiley-ashamed004
Kjæresten jobber og bor delvis i en annen by.

Er bra jeg ikke er den eneste

Har lyst og bare fortelle det til alle :hilarious:
Men litt tidlig i uke 7 :p
De som vet det her er min mor, svigermor og søster til samboer.. men det er litt for de vet om alt vi har vært igjennom (ivf)

Aaaah, Er khekkt å ha noen "allierte" når man går gjennom sånt da . Må være kjekkt å vite akkurat når befruktning og sånt skjer da ^.^

Holder meg fra å fortelle våre foreldre til vi har vært på ul.. for da er det ingen hemmelighet lenger, med en gang min mamma får vite så vet ALLE i HELE verden.
Nære venninner og jobb vet.

Ja, holder med deg der, første gang så fikk ingen vite det før etter at jeg hadde hatt oul, andre gang var jeg på to tul først, og skal på tul nå før mannen kommer hjem :)

Back
Topp