Noen andre som IKKE er kvalme?

aninewe

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
Jeg er 6+6 idag og ikke et snev kvalm.
Jeg var kvalm en morgen, men det kan like gjerne ha vært fordi jeg hadde sovet dårlig. Men jeg er ekstremt trøtt, sover gjerne 12 timer i døgnet. Puppene er vonde og det strekker og stikker mye i livmorområdet. Og jeg er oppe 2 ganger hver natt for å tisse. Skal på TUL i morgen, så da får jeg vite hvordan det står til..

Men lurer egentlig på om det er noen andre som ikke er kvalme?

Jeg ville normalt ha slitt veldig nå, men så langt går det kjempefint :)
Så lenge jeg ikke blir veldig sulten, eller spiser meg passe mett så merker jeg ikke noe til kvalme denne gang :)
Jeg håper bare det fortsetter sånn, for da klarer vi og holde det hemmelig til julaften/romjulen :p :D

Ikke kvalm. Er 5+5. Ble det etter uke 6 med nr 1 og fra uke 8 med nr 2 men da veldig lite. Kjenner meg gravid fordet, puppene er vonde og jeg kjenner det i livmora. Tror jag er litt mer trøtt men vanlig men litt vanskelig å vite når jag har 2 små til. Godt skal det bli å komme til uke 12 ihvertfall ;)

Last edited:
Dette er mitt 2 svangerskap å jeg har aldri vært kvalm i noen av svangerskapene :angelic: Øme pupper å forstoppelse, det har jeg da.. ser ut som jeg er 6 mnd på vei vettu xD haha oppblåst som bare det

I det første svangerskapet mitt var jeg kvalm i 2 dager :joyful: Veldig heldig! Det resulterte i en frisk og fin gutt på 1,5 år :Heartred Du har andre trygge og gode symptomer, så jeg ville bare ha nytt at kvalmen ikke er der! Kos deg med svangerskapet og lykke til med UL i morgen :Heartred

Jeg er akkurat like langt på vei som deg, og er ikke noe kvalm! I forrige sv.skap var jeg helt oppløst i kvalme og spying på denne tida [emoji23] har andre symptomer og føler meg ganske gravid til tross for manglende kvalme.

Jeg merker lite til kvalmen foreløpig. Er mellom 6+3 og 7+0 en plass (litt varierende syklus). Kjenner mest på ettermiddagene enkelte dager, men så snart jeg har fått spist noe lett gir det seg igjen. Veldig lite og lett kontrollerbart enn så lenge. Har vært en del usikker selv, for jeg merker generelt lite til at jeg er gravid, men symptomene kommer og går [emoji12]

Trooooor jeg er 6+0 i dag. Ikke kvalm. Men vonde bryster og en den strekking/smerter i livmor området.

Sniker fra desember.

Jeg har allerede skrevet det i dagboken din men jeg skriver det her også i tilfelle det kan være en trøst for andre også :)

Jeg var ikke kvalm én dag. Litt uggen av og til men mest i uke 14-16, faktisk. Jeg leste om alle som var kvalme og at nesten alle ble det og var sikker på at noe var galt men alt var helt fint og det har det vært på hver eneste kontroll :) Nå er jeg bare sjeleglad for å ha sluppet kvalmen, for det er grusomt! Jeg vet det er vanskelig når man bare vil føle seg gravid men prøv å nyte det :)

Ikkje nevneverdig kvalm endå nei. Ved forrige graviditet i vår kom det rundt veke 6, men pjukings kvar dag rundt veke 7. Men ikkje alle graviditetar er like, det er jo lov å håpe at det ikkje kjem/ikkje blir like ille :angelic:

Er ikke særlig kvalm, og har egentlig nesten aldri vært det, og har født 4 friske, store, fine babyer. Ikke kvalm denne gangen heller ,kun om jeg blir for mett, eller for fort mett. Er 6+4 idag...

Er 6+4 og har begynt og kjent litt til kvalmen. Vært hjemme fra jobb i helgen da formen var på bunn igår..

Er 6+2, blir litt lettere bilsjuk og av og til småurven av spesielle lukter, men ikke så mye kvalme å snakke om. Ikke har jeg ømme bryster heller, eller særlig til stikninger. Er noe mer trøtt bare, og litt oppblåst. Hadde jeg ikke vært prøver eller hatt stålkontroll på syklusen min hadde jeg ikke mistenkt graviditet engang. :p Hadde mer symptomer sist.

Takk for beroligende svar alle sammen [emoji3][emoji8] må bare le litt av meg selv, for få timer etter jeg skrev dette innlegget ble jeg skikkelig kvalm [emoji23] har nesten gått over nå, men føler meg litt tryggere nå! Og skal aldri klage over å IKKE være kvalm igjen [emoji15][emoji28]

Du må gjerne overta min kvalme. Siste dag på bryllupsreise i dag, og jeg har ligget på badegulvet, eller hengt over do i hele dag. De andre dagene var for så vidt ikke særlig mye bedre.

Ikke særlig kvalm 5+0, men kan hende det kommer snart... men like symptomer som deg, ømme bryster og stikkinger nederst i magen.... Ofte på do!

" gammelt av" : blir man veldig kvalm så venter man jente, slipper du lett eller passelig unna venter du en gutt.

:)

Jeg var rå dårlig sist og fikk ei jente. Mange dette stemmer på. Men ikke alle selvsagt.

Back
Topp