Noen andre som ikke er klar for bikinien?

Her tærer ikke ammingen i det hele tatt, så jeg har stått på stedet hvil siden 14 dager etter fødsel. Fortsatt ca 5+ kg igjen til startvekt, og 10 kg i tillegg jeg vil ned. Tror det blir singlet og shorts på meg på stranda i år. :p
 
Har generelt slapp kropp, mage og rumpe er vel det slappeste. Har mistet mange kilo siste året så jeg er vel egentlig fornøyd og mer klar for bikini enn tidligere år. Kjenner ikke på at slappheten bryr meg så mye enda. Så gleder meg egentlig til stranda i en bikini som er to størrelser mindre enn tidligere år :)
 
Kjenner jeg irriterer meg over "mammakropp" begrepet.... Vi har den kroppen vi har, hvorfor skal vi kalle den mammakropp etter å ha fått barn? Er det for å ha noe å "skylde" på? Begynte å irritere meg over det etter å ha fått eldste da jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde det som "trengs" for å si mammkropp så er tydeligvis kriterier for dette...

Over til spørsmålet, her er kiloene borte, magen ser ok ut men fortsatt ikke bikiniklar kjenner jeg, mest pga puppa, som er allover :p syns den ene har vokst fra den andre osv... Og jeg ammer ikke engang... Haha... Vi får lage en egen gruppe med joggebuksebadere ;)
 
Jeg har ikke gått noe ned i vekt, og var i utgangspunktet ikke ferdig med kiloene fra forrige graviditet da jeg ble gravid. Så jeg er ikke klar... Har badedrakt, men skal se om jeg finner en badedrakt som dekker enda mer. Får ikke trent omtrent heller, for er et helvete her hjemme for tiden :(

Æsj... Får se frem til sommer 2017 istedet.
 
Jeg har ikke gått noe ned i vekt, og var i utgangspunktet ikke ferdig med kiloene fra forrige graviditet da jeg ble gravid. Så jeg er ikke klar... Har badedrakt, men skal se om jeg finner en badedrakt som dekker enda mer. Får ikke trent omtrent heller, for er et helvete her hjemme for tiden :(

Æsj... Får se frem til sommer 2017 istedet.

Litt offtopic men hva skjer hjemme? Håper det er bra med dere :(
 
Ikke klar. Vekta står på stedet hvil og ikke får jeg trent noe særlig med storesøster som har ferie nå. Er nemlig sååå langt og slitsomt i beina bare hun må bevege seg litt :p sluttet å røyke også før graviditet så jeg skylder på røyke kilo :p
 
Jepp er klar :)
Føler meg helt ok. Gubben er så flink til å skryte meg opp i skyene :)
Har gått ned 3-4 kg mer enn startvekten. Håper vekten stabiliserer seg nå. Orker ikke gå tilbake til å være sykelig tynn :( Magen er relativ flat, og så er rumpa haha, men det driter jeg i :) Sommer sol og bading YeY!
 
Back
Topp