Klapper for degTok den aller siste røyken i stad.
![Smile :-) :-)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klapper for degTok den aller siste røyken i stad.
Dette greier du!! Jeg har røyka i 14 år og vært veeeeldig avhengig, har aldri hatt lyst til å slutte en gang, men nå har jeg av alle greid det:-D måten som fungerte for meg var å fokusere på å komme gjennom det første døgnet. Etter at det var gjort tenker jeg bare at jeg greide det første døgnet så det går braJeg sliter med å kutte ut røyken helt, har klart trappe veldig ned og gått over til mildere røyk, men har bestmt meg at i dag er siste dagen med røyk. Så sammen med dere så skal vi klare dette sammen
Klapper for degjeg har en app som forteller hvor mye penger jeg har spart og hvorangw røyk jeg har vært uten, det liker jeg:-D
Finnes det en sånn app for snus også? Jeg har slutta-appen, men får ikke opp hvor mye penger jeg har spart på den...
Røykeslutt heter den appen, vet ikke om det får å legge inn snus der også, men skal sjekke detFinnes det en sånn app for snus også? Jeg har slutta-appen, men får ikke opp hvor mye penger jeg har spart på den...
Røykeslutt heter den appen, vet ikke om det får å legge inn snus der også, men skal sjekke det![]()
Tror ikke man får lagt inn snus på den, greier hvertfall ikke finne det:-(Takk![]()
Tror ikke man får lagt inn snus på den, greier hvertfall ikke finne det:-(