Noen andre som har slutta å røyke nå?

Kaffemocca

Forelsket i forumet
*MIA*
Jeg har snart vært røykfri i et døgn og jeg må bare si at dette har ikke vært noe morsom dag! Hvor lenge går det før det verste er over?

Jeg har snart vært røykfri i et døgn og jeg må bare si at dette har ikke vært noe morsom dag! Hvor lenge går det før det verste er over?
Stå på! De værste dagene er nok første uka! Hold ut, du er flink :)

Sniker fra oktober;)

For meg var det verste over etter en ukes tid:) Når man slutter å automatisk tenke at "nå skal jeg ta en røyk" etter mat osv..når vanen liksom forsvinner og du ikke tenker over det lenger, da er det MYE lettere! :) og du er allerede over det verste 1 døgnet, så dette klarer du kjempefint!! ;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

I hear you sister! Jeg er snusfri på tredje dagen, og det er bare såvidt jeg klarer å holde meg!! Hadde det ikke vært for Onico, nikotin- og tobakksfri snus, hadde jeg sprukket for leng siden....

Stå på, hold ut - du er flink :))

Flinke dere er alle sammen :)

Så flott å høre at dere stumper røyken!

Håper dere klarer å la den ligge etter at barnet er født også :)

Flott at dere slutter!:) Har dessverre sett hva nikotinen gjør med morkaken og barna... Har hatt flere venner som har sluttet med røyk/snus, forstår det som at det varierer veldig når det verste "suget" gir seg... Noen sier tre dager, andre to uker! Sambo tygger mye IFA når nikotinsuget melder seg;) Håper det går snart over!:)

Takk for oppmuntringer:-) det trengtes i dag! Jeg har knaska en eske med Ida i dag og har en klar til i morgen også:-p merket faktisk at humøret tok seg opp utover dagen i dag, så har troa på at dette skal gå greit:-)

Så flink du er!! Stå på. Jeg hører til i januar2014 gruppen men artig å lese igjennom resten.snart 18 uker:) Jeg slutta å røyke 4.juni, samme dag som vi fikk vite at vi var gravid. Første 3 dagene var helt forjævli, satt å grein å søyt å mere til!! Etter 1 uke begynte jeg å kjenne at dette var vel ikke så verst like vel. Den som virkelig var flink var sambo. Han var onkli hard, å satte grenser. Å det trur jeg hjalp veldig. Nå har det snart gått 2 månder. Jeg har spart 5000 kr, å teeeenker ikke på en eneste røyk. Jeg var myyye mere stressa når jeg røyka, slapper av så mye bedre nå. Å da hadde jeg røyka aktivt siden jeg var 16 år. Er i dag 21. Lykke til vidre :) :) :)

Lillegutt <3

Vil ikke anbefale å laste ned appen! Ikke med det første :p jeg fikk varsler, "tenker du på røyk nå?" NEI!!! Ikke før din dumme varsel kom :p hahaha!

Lillegutt <3

Vil ikke anbefale å laste ned appen! Ikke med det første :p jeg fikk varsler, "tenker du på røyk nå?" NEI!!! Ikke før din dumme varsel kom :p hahaha!

Lillegutt <3

Appen funka fint for meg! Jeg slutta ca 2 mnd før jeg ble gravid :-)

*Venter #2 i januar 2014*

Appen funka fint for meg! Jeg slutta ca 2 mnd før jeg ble gravid :-)

*Venter #2 i januar 2014*
Hehe:) jeg ble gal den første uka hvertfall. Da tenkte jeg skikkelig på det så fikk jeg de varslene, men skal no gå an å slå av de vil jeg tro. Bare glad jeg er ferdig med den perioden nå:)

Lillegutt <3

Jeg sliter med å kutte ut røyken helt, har klart trappe veldig ned og gått over til mildere røyk, men har bestmt meg at i dag er siste dagen med røyk. Så sammen med dere så skal vi klare dette sammen

Back
Topp