Noen andre som har opplevd det samme ?

Lillpill

Flørter med forumet
I ca 3 kvelder på rad, når jeg har lagt meg i sengen så får jeg noen ganske smertefulle stikkninger i underlivet. Kunne tenkt at noe er på gang, men stikkningene varer max 20sek også går det en liten stund imellom før nye stikkninger kommer, men de går alltid over etter en liten stund. Og de er der kun når jeg ligger, forsvinner så fort jeg er oppe å går.

Har hatt en del kynnere, men de sitter liksom ikke i underlivet. Det kjennes nesten ut som noe er på vei ut, uten at det er det.

Litt vanskelig å forklare meg, men håper det ble litt forståelig :bag:

Noen som har opplevd lignende ?
 
I ca 3 kvelder på rad, når jeg har lagt meg i sengen så får jeg noen ganske smertefulle stikkninger i underlivet. Kunne tenkt at noe er på gang, men stikkningene varer max 20sek også går det en liten stund imellom før nye stikkninger kommer, men de går alltid over etter en liten stund. Og de er der kun når jeg ligger, forsvinner så fort jeg er oppe å går.

Har hatt en del kynnere, men de sitter liksom ikke i underlivet. Det kjennes nesten ut som noe er på vei ut, uten at det er det.

Litt vanskelig å forklare meg, men håper det ble litt forståelig :bag:

Noen som har opplevd lignende ?

Hender det stikker litt til her innimellom og. Det kjennes ut som at baby er nede å presser på litt.
 
I ca 3 kvelder på rad, når jeg har lagt meg i sengen så får jeg noen ganske smertefulle stikkninger i underlivet. Kunne tenkt at noe er på gang, men stikkningene varer max 20sek også går det en liten stund imellom før nye stikkninger kommer, men de går alltid over etter en liten stund. Og de er der kun når jeg ligger, forsvinner så fort jeg er oppe å går.

Har hatt en del kynnere, men de sitter liksom ikke i underlivet. Det kjennes nesten ut som noe er på vei ut, uten at det er det.

Litt vanskelig å forklare meg, men håper det ble litt forståelig :bag:

Noen som har opplevd lignende ?

Har hatt noe lignende, men har ikke peiling hva det er :confused: kjennes ut som at noe blir dratt nedover og det kommer stikninger pga det, men ingenting skjer jo o_O
 
Jeg også! Det er nok babyen som presser mot bekkenbunnsmusklene, så det er litt «nervesmerter» man kjenner :)
 
Jeg har hatt det sånn i noen uker nå.. særlig på kvelden ja, baby som er på vei lengre og lengre i bekkenet, forklarte jordmor. Stikker skikkelig når babyen treffer en nerve, da kjenner jeg det inni skjeden. Veldig ubehagelig, men går fort over! Men er nok bare positivt at babyen beveger seg lengre ned :)
 
Back
Topp