Noen andre som har morkaka forrand åpningen???

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Fikk vite jeg hadde det på sist ul.kontroll, da jeg var rett over 16. fulle uker.
Har OUL 2. januar og om ikke morkaka har flytta nok på seg innen da så er det tilbake for ny sjekk i uke 34 tror jeg det var!
Fikk også beskjed om at jeg pga dette er mer utsatt for blødninger. Har opplevd både at blødning har endt dårlig og bra så blir ganske hysterisk når det skjer. Fikk også tydelig beskjed fra JM at jeg skulle ringe direkte til henne eller føden om jeg begynte å blø nå så skulle jeg inn for sjekk med ei gang... deilig å vite det hvertfall... for å gå i uvisshet er aldeles grusomt!

Krysser alt for at morkaka flytter seg godt oppover, for har absolutt IKKE lyst på keisersnitt!!!

Jeg fikk beskjed om at morkaken lå foran åpningen. Jeg må inn til sjekk i uke 32 tror jeg det var.
Jeg vil heller ikke ha keisersnitt så jeg håper den flytter seg. Jeg fikk høre at morkaken kan flytte seg helt frem mot fødselen.

Hei:). Ja eller ikke helt foran men seteliggende som jeg tror de kaller det med en flik foran. Jeg fikk beskjed om at som oftest så flytter den seg, men skal til ny UL i uke 32. Har et keisersnitt fra før, haste. Så er litt spent på hvordan det blir denne gangen. Lykke til:). Kan trøste deg med at keisersnitt går veldig fint det også. Jeg hadde en fin opplevelse av det selv om det var hastekeisersnitt.

Jepp, dypt sete som jordmor sa. Skal på ny ul uke 32. Er ikke stresset i det hele tatt, i 99% av tilfellene flytter den seg oppover :)

Har fobi for sprøyter og nåler... derfor jeg krysser alt jeg har for at det IKKE blir keisersnitt... vet det følger fler stikk med det en vanligvis ve mine fødsler hvertfall. Men mange uker igjen enda så satser på at det ordner seg.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Kan trøste dere med at et planlagt keisersnitt absolutt ikke er noe å grue seg til. Det hadde jeg med mitt første barn og skal ha det igjen. Ønsker dere lykke til, men ikke gru dere til et evt KS. Det er en positiv og fin opplevelse for mor og far.
Og vedr. sprøyter så var det kun én i hånden (kanyle). Selve bedøvelsen kjenner eller ser du ikke. Det er bare et slags press, som når du trykker to fingre mot ryggraden. Merkes ikke.

Kan trøste dere med at et planlagt keisersnitt absolutt ikke er noe å grue seg til. Det hadde jeg med mitt første barn og skal ha det igjen. Ønsker dere lykke til, men ikke a til et evt KS. Det er en positiv og fin opplevelse for mor og far.
Og vedr. sprøyter så var det kun én i hånden (kanyle). Selve bedøvelsen kjenner eller ser du ikke. Det er bare et slags press, som når du trykker to fingre mot ryggraden. Merkes ikke.
Er som sakt stikka jeg gruer mest for isåfall... og holder i massevis å vite at jeg skal stikkes... Gjør så panikkangsten kommer snikende. Den kan ligge å slite meg ut under overflaten på hverdagen, vokser med med tida og ender stort sett i panikkanfall samme dag som stikka blir satt... når stikka er satt roer jeg meg... men kroppen er totalt utslitt. Så håper virkelig jeg slipper... for bare tanken om at det kan skje påvirker meg.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Ja, men tror ikke den lå helt forran, men skal tilbake på ny ul i uke 28 for forhåpentligvis og se at den har trekt seg oppover! Har ikke opplevd blødinger enda, og håper de holder seg vekke!

Back
Topp