noen andre som har hatt svineinfluensa?

groa

Glad i forumet
Nå har mest sannsynlig mine 2 søte små svineinfluensa. (legevakta sa at jeg måtte gåut fra det, men ville ikke ha oss ned for å teste siden vi ikke var i risikogruppen)
Akkurat ferdig med innkjøringa i barnehagen så må vi være borte minst en uke. [:'(] kunne ikke passet dårligere.
Noen andre som har hatt influensaen? Hvor lenge er man dårlig?

sambo er syk, lillegutt er bare snørrete og jeg begynner å få sår hals... håper ikke det er svinet

Fikk så vidt satt foten innenfor nye jobben, så ble jeg sengeliggende med svineinfluensa [:'(]
I dag 8 dagen og er ennå ikke helt bra, nå slit jeg med lei hoste, slim og lav energi...
Så du må nok belage deg på en lang influensaperiode, eller kaskje du er en av de heldige?

Jeg tror faktisk jeg har hatt det. Var helt fin, og plutselig uten forvarsel ble jeg og samboer kanonsyke, med feber, hoste, smerter i ledd og det som værre er. Dette varte i to til tre dager, var skikkelig slappe.

Selve snuen og hosten varte i ca to uker, men jeg kan ikke være sikker. De tester jo ikke, så hvem vet hva vi hadde. Var jallefall ikke noe gøy, men vi overlevde [:D]

Noen av barna deres som har hatt? Hvor lenge var de syke/hjemme fra barnehagen?

Nja, de ble litt syke barna også, men minsten ammet jeg, han ble bare veldig tett og hostet litt, og det samme ble de to andre, men var ikke noe annet som skjedde, men igjen, er ikke 100 % sikker på om det var svineinfluensaen, skjedde for en mnd siden, var vel ikke så veldig mange andre influensaer som gikk da...[8|]

Back
Topp