Noen andre som har fortalt foreldrene deres om graviditeten?

Utrolig trist at du fikk en sånn reaksjon fra din mamma:Heartred

Når det gjelder familie har jeg ikke sagt det til noen andre enn ene store broren min. Han ble veldig glad og syntes det var ekstra stas med juli baby da han selv har bursdag i juli :knegg:
Men jeg vet at hele min familie kommer til å bli kjempe glad.
Svigers derimot kommer til å gå i taket og det blir ikke en koselig periode når nyheten skal ut til de. Synes det er forferdelig trist for jeg merker at sambo gruer seg og at det tar fra han mye av gleden med spiren.

Uff, får håpe at svigerforeldrene dine tar det bedre enn du tror.

Kanskje du skal prøve å gjøre det som meg, gjøre hva du kan for å glemme det. Det viktigste er jo at du og samboer gleder dere [emoji173]️

Ønsker dere masse lykke til!

Uff, får håpe at svigerforeldrene dine tar det bedre enn du tror.

Kanskje du skal prøve å gjøre det som meg, gjøre hva du kan for å glemme det. Det viktigste er jo at du og samboer gleder dere [emoji173]️

Ønsker dere masse lykke til!
Ja prøver å ikke tenke på det. Hva andre mener har virkelig ingenting å si, så lenge vi som faktisk skal bli foreldre gleder oss [emoji7] så klart trist når familie reagerer negativt. Men nå starter vi på en ny familie, samme med deg og din kjære, og det er det som må komme først. De andre kommer nok til å glede seg når de først kommer seg over sjokket!

Sniker fra juni! Jeg fikk en rar reaksjon fra faren min, da jeg fortalte at jeg ventet førstemann. Han sa bare at "jeg trodde dere skulle vente lenger", og da hadde vi vært sammen i 6,5 år som jeg egentlig tenker er mer enn lenge nok:p Men det hele bunnet ut i at han begynte å føle seg gammel fordi han skulle bli bestefar, så jeg tok meg ikke så veldig nær av det :D han var jo selvfølgelig glad:)

Jeg ringte mamma med en gang i glede/sjokk. Hun ble så glad at hun begynte å gråte. Pappa ble ikke overraska i det hele tatt, veldig rart i grunn da vi ble veldig overraska :hilarious:

Svigermor derimot sa bare: ja, Jaa, neei, ja. på telefonen.:shifty: Etterhvert sa hun at hun allerede hadde noen pappesker med hjemmestrikk ferdig og at hun nå skulle legge opp noe på pinnene. Så litt glad må hun jo ha blitt. Svigerfar var i bakgrunnen men det kom aldri noen gratulasjoner fra han

Jeg er kjempe redd for at familien min skal merke det før vi er klar for å fortelle det. jeg hadde lyst å fortelle på julaften for da skulle jeg være 11 uker på vei, men vi ble satt tilbake på tidlig ultralyd så da syns jeg det blir for tidlig. for da er jeg 9 + 2 eller noe sånn. Håper vi greier å vente så lenge som mulig egentlig, det er litt deilig å ha denne hemmeligheten selv❤

Back
Topp