Noen andre som har erfaring med,.. kjøpt Stokke Flexi Bath?

Malla

Betatt av forumet
Fant ut det var veldig kjekt, da denne baljen kan brettes sammen, og har osgå kjøpt et sete for nyfødte som du kan sette oppi. Som passer til denne badebaljen.. Håpe d var et godt kjøp, da vi fant ut at vi ikke ville ha badebalje oppå stellekommode..
Har forresten et annet spørsmål og som ikke har noe med dette å gjøre, men er det fler som ikke har merket noe til å ha fådd melk i puppene? Er første gangs gravid og 35+2 mener å ha lest at enkelte ikke får *produksjonen igang* før ved fødsel..

Fant ut det var veldig kjekt, da denne baljen kan brettes sammen, og har osgå kjøpt et sete for nyfødte som du kan sette oppi. Som passer til denne badebaljen.. Håpe d var et godt kjøp, da vi fant ut at vi ikke ville ha badebalje oppå stellekommode..
Har forresten et annet spørsmål og som ikke har noe med dette å gjøre, men er det fler som ikke har merket noe til å ha fådd melk i puppene? Er første gangs gravid og 35+2 mener å ha lest at enkelte ikke får *produksjonen igang* før ved fødsel..
Den kjøpte jeg sist uke :-D å for å svare på ditt andre spørsmål : når jeg var førstegangs merket jeg ikke forandring med brystene. Vesla ble født 20.05 på kvelden og når jeg våknet om morgenen var jeg rene pamela Anderson, så slapp av det kommer ;-)

Åkei ja den e kansje ganske ny på markedet.. Synes iallefall den virke som et godt kjøp til vårres bruk og plass:) Hehe, jaa merkelig at man e så forskjellig, men d gjeld jo alt i svangerskapet så=), burde vell kansje være like glad æ slepp å lække nu;)

ang melka.... med mine 2 første fikk kom der ingen ting før etter f.dselen. ser ikke yt som om d blir annerledes nå heller.... så d er helt normalt.

Kjøpte flexi bath for ca to år siden for å bade hunden min siden vi ikke har badekar ;D Hehe! Helt genialt med propp og at den er sammenleggbar :D Har kjøpt setestøtte til nyfødt nå som mini skal bruke:)

Kjøpte sånn balje og sete igår faktisk! :)

Innom å sniker litt :) kjøpte meg det i går jeg også. No er gutten min 7 uker snart. Og den var helt fantastisk!! Han storkosa seg i det babysetet :) gutten min på 2 år hadde også god plass oppi den. Så jeg er veldig fornøyd. :) badebaljen i kommoden måtte vike for en ekstra skuff :)

Back
Topp