Noen andre som har d sånn?

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Var på do (nr 2 ) i dag, skikkelig treg og hard mage, så måtte jo omtrent føde føltes d som... Og hadde lyst blod på papiret fra sjeden etterpå... og spottet litt i ettertid.. ÅÅÅÅ jeg takler dårlig disse blødningene etter dobesøk... Er det noen andre som har d sånn???

Er veldig usikker på hva d kommer av.. Men fikk jo beskjed at jeg har en polypp på livmortappen, så vet ikke om d kan være fra den jeg blør.... Huff, må komme meg ti legen på mandag tror jeg ....

Huff så kjedelig :( jeg blir også nervøs ved blod. Men det er ikke mulig at et dobesøk ender i en abort.... krysser fingrene for at det er polyppene :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Bare sånn for sikkerhets skyld; er du sikker på at det var fra skjeden?? At de ikke var fra endetarmen? Dersom du har hatt treg mage og hard avføring, så kan blodet komme fra småe rifter i endetarmsåpningen.

Bare sånn for sikkerhets skyld; er du sikker på at det var fra skjeden?? At de ikke var fra endetarmen? Dersom du har hatt treg mage og hard avføring, så kan blodet komme fra småe rifter i endetarmsåpningen.
100% at d kommer fra skjeden ;)

Har ikke hatt noe enda, men leser rundt omkring at det er vanlig da skjeden blir tykkere og blodårene i skjedeveggen blir mer sensitive. Men forstår veeeeldog godt at det er ubehagelig og skummelt at du blør. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også hatt forstoppelse de første ukene. Msn i uke 7 ca så snudde det helt. Jeg vet ikke hva som er verst. Men dum som jeg er, så har jeg fått sonn dilla på Plommer.... Kanskje ikke det beste for magen? :/

Excuse me, Damn that autocorrect!

Visst man presser veldig hardt er det lett for at blodkar i skjeden sprenges og da blør man litt :) helt ufarlig!

❤️ Mars 2015 ❤️

Å så godt å høre at det er flere. Jeg har slitt veldig med at det har kommet blod og er kjempe bekymret hver gang jeg må på do. Så nå spiser jeg alt jeg kan som kan gi meg løs mage så jeg ikke må truge meg. Helt sykt, men prøver lissom å puste det ut ;p

Var forresten på tidlig ultralyd i går, og på tross blod så hadde jeg en aktiv krabat med bankende hjerte i magen. Så ikke bekymre deg, så lenge det bare kommer blod når du er på do(nr2);)

Var forresten på tidlig ultralyd i går, og på tross blod så hadde jeg en aktiv krabat med bankende hjerte i magen. Så ikke bekymre deg, så lenge det bare kommer blod når du er på do(nr2);)
Så "fantastisk " å høre!! For ja, d har kun skjedd ved do besøk. Må nok bestille meg en ul til bare for å klare slappe av... Men tar d foreløpig litt mer rolig.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg får ikke ro i tankene,så har nå bestilt meg en time for å se om alt er bra, og fikk time allerede i måren!! Huff, er egentlig veldig nervøs,selv om alt bør være som d skal!!!

Jeg får ikke ro i tankene,så har nå bestilt meg en time for å se om alt er bra, og fikk time allerede i måren!! Huff, er egentlig veldig nervøs,selv om alt bør være som d skal!!!

Like greit å bestille time når du ikke finner roen. Det går nok bra skal du se :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Like greit å bestille time når du ikke finner roen. Det går nok bra skal du se :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Satser på d :) Bedre å få sjekket ordentlig hos gyn, enn å gå til en inkompetent lege som er på legekontoret her hos oss...... :p

Back
Topp