Noen andre som håper/tror at det blir julibaby...

Vet hun kommer i juli da jeg blir satt igang :-)

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Håper han vil komme i begynnelsen på august :) han er så liten enda og er 5uker til termin.. Så han kan få være i mammas mage i vertfall 3uker til :) så er han hjertelig velkommen ;) hihi

Jeg har modnings tegn..

Kvalm,lite mat lyst.. akkurat som de tre første mnd og mye trøtt igjen..
Vondt som mens smerter, vondt mellom beina når jeg våkner på morran..

Nei, her Håper jeg hun venter siden jeg blir satt i gang 2-3 uker før å det blir i midten av august. Vil ikke "miste" fler uker enn de 2-3 jeg gjør:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Håper han holder seg i magen til 1 august, så han blir 37 uker først :-)Jeg skal fortsatt jobbe to uker til, før det er to uker ferie, og deretter permisjon. Litt lei av vonde fingre og føtter, og ikke helt begeistret over vektoppgangen selv om "alle" sier at magen min ikke er så stor. Om tre og en halv uke er det "trygt", men jeg tviler på at han kommer tidligere enn en uke før termin. Kjenner bare noen stikk i mormunnen av og til, og nedpress. Blir spennende å høre hva legen sier på fredag. Går til oppfølgning med ultralyd av livmorhalsen på grunn av konisering, og jeg er jo spent på om den har blitt kortere etter siste kontroll.

Har mange symptomer, men det hadde jeg med nr.2 også...han kom 12 dager over termin;)

Så jeg regner med rundt 10-12 aug (har termin 7. :)

Her regner jeg med overtid som med de andre to, men håper å rekke august denne gangen, sist ble det september til tross for samme termin (22.august).

Tviler på det... Frøkna vi har kom seks dager over, så jeg innstiller meg på augustbaby. Men det har vært litt frem og tilbake (egentlig mest tilbake) med terminen(e), og mensterminen var i utgangspunktet 30. juli. Så vi får se...

Tror ikke det blir julibaby, men har en følelse på at h*n kommer 6/7 august, altså ei ukes tid før termin, men tiden får vise ;)

Back
Topp