Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper veldig jeg får juli baby, er 37 uker på tirsdag så hun er hjertelig velkommen neste uke hvilke symptomer har du?Jeg tror det blir julibaby her fordi jeg har mange symptomer som tyder på at fødselen nærmer seg
14.juli blir jeg 37 uker og håper at fødselen starter kort tid etter det
Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13
Jeg har allerede mistet slimproppen, har mye nedpress, ned sunket mage, mye mensmurring i rygg og mage.Jeg håper veldig jeg får juli baby, er 37 uker på tirsdag så hun er hjertelig velkommen neste uke hvilke symptomer har du?
Venter den lille jenta mi den 2 august
Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men tror jeg har nedpress(visst det kjennes ut som babyen er på vei ut av og til), litt blødninger, og menssmerter. Men er typisk min flaks og gå over tiden. Men vet ikke hvor lenge jeg hadde fått gå, da jenta mi er ganske stor alleredeJeg har allerede mistet slimproppen, har mye nedpress, ned sunket mage, mye mensmurring i rygg og mage.
Jeg har fått 2 barn før og begge kom før termindato
Har fu noen symptomer?
Ikke sikkert du går ovetiden når du har så mange symptomer. Har du tatt kontakt med føden angående blødninger?Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men tror jeg har nedpress(visst det kjennes ut som babyen er på vei ut av og til), litt blødninger, og menssmerter. Men er typisk min flaks og gå over tiden. Men vet ikke hvor lenge jeg hadde fått gå, da jenta mi er ganske stor allerede
Ikke sikkert du går ovetiden når du har så mange symptomer. Har du tatt kontakt med føden angående blødninger?
De kom i uke 37+3 og 39+4Håper jeg slipper det ja nei har ikke det fordi jeg har hatt flere små blødninger i løpet av svangerskapet og vært til ul 2 ganger pga det, så sa legen at jeg kun skulle kontakte de visst jeg blødde så mye at jeg måtte skifte bind, så jeg har ikke turt å ringe for det er helst små blødninger med blod på papiret o.l. Hvor lenge før har du født de 2 andre?
Legene har aldri trodd jeg skulle komme meg til 35 uker en gang, men er 36 uker på tirsdag håper ikke hun kommer i juli for vi er på ferie til 28 og skal ha med snuppa på Sabeltann show 2 august termin er 8 august. Men har ikke lyst og gå over tiden heller. Alle damene i min familie har fått på termin dato, søstre, tanter og min mamma har fått 6 barn på termin, til og med oss tvillingerJeg tror det blir julibaby her fordi jeg har mange symptomer som tyder på at fødselen nærmer seg
14.juli blir jeg 37 uker og håper at fødselen starter kort tid etter det
Har så seint i august at jeg vil helst ikke at ho kommer i juli! Men med engang jeg bikker 37 uker så kan ho godt komme!
Samme herHåper,men tviler på det. Gikk to uker over sist gang.