Noen andre som håper/tror at det blir julibaby...

MiO04

Glad i forumet
Jeg tror det blir julibaby her fordi jeg har mange symptomer som tyder på at fødselen nærmer seg :D
14.juli blir jeg 37 uker og håper at fødselen starter kort tid etter det :P

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Jeg tror det blir julibaby her fordi jeg har mange symptomer som tyder på at fødselen nærmer seg :D

Jeg håper veldig jeg får juli baby, er 37 uker på tirsdag så hun er hjertelig velkommen neste uke :) hvilke symptomer har du?

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Jeg håper veldig jeg får juli baby, er 37 uker på tirsdag så hun er hjertelig velkommen neste uke :) hvilke symptomer har du?

Jeg har allerede mistet slimproppen, har mye nedpress, ned sunket mage, mye mensmurring i rygg og mage.
Jeg har fått 2 barn før og begge kom før termindato :)
Har fu noen symptomer?

Jeg har allerede mistet slimproppen, har mye nedpress, ned sunket mage, mye mensmurring i rygg og mage.
Jeg har fått 2 barn før og begge kom før termindato :)
Har fu noen symptomer?

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men tror jeg har nedpress(visst det kjennes ut som babyen er på vei ut av og til), litt blødninger, og menssmerter. Men er typisk min flaks og gå over tiden. Men vet ikke hvor lenge jeg hadde fått gå, da jenta mi er ganske stor allerede :)

Håper på en måte at det blir julibaby, for da er det her snart over :) Tror ikke noe spesielt om det egentlig, men har litt troen på at fullmåne kan virke inn på mye forskjellig. Kanskje også fødsel? ;)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men tror jeg har nedpress(visst det kjennes ut som babyen er på vei ut av og til), litt blødninger, og menssmerter. Men er typisk min flaks og gå over tiden. Men vet ikke hvor lenge jeg hadde fått gå, da jenta mi er ganske stor allerede :)

Ikke sikkert du går ovetiden når du har så mange symptomer. Har du tatt kontakt med føden angående blødninger?

Ikke sikkert du går ovetiden når du har så mange symptomer. Har du tatt kontakt med føden angående blødninger?

Håper jeg slipper det ja :) nei har ikke det fordi jeg har hatt flere små blødninger i løpet av svangerskapet og vært til ul 2 ganger pga det, så sa legen at jeg kun skulle kontakte de visst jeg blødde så mye at jeg måtte skifte bind, så jeg har ikke turt å ringe for det er helst små blødninger med blod på papiret o.l. Hvor lenge før har du født de 2 andre?

har også mange modningstegn. men regner med det blir i August enn så lenge jeg ikke har termin før 13 aug. Mannen har tippet at ho kommer 1 og jeg 6 aug :) ( Etter mens syklusen min skulle jeg hatt termin 6 ) men det ble endringer på UL :)

Har mye modningstegn her også, så håper litt på slutten av juli baby. Men regner med at det blir en August baby :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håper jeg slipper det ja :) nei har ikke det fordi jeg har hatt flere små blødninger i løpet av svangerskapet og vært til ul 2 ganger pga det, så sa legen at jeg kun skulle kontakte de visst jeg blødde så mye at jeg måtte skifte bind, så jeg har ikke turt å ringe for det er helst små blødninger med blod på papiret o.l. Hvor lenge før har du født de 2 andre?

De kom i uke 37+3 og 39+4 :)
Får håpe at han kommer mellom uke 37 og 38 fordi jeg har mye plager :(

Har født to barn før over en uke før termin så håper virkelig også denne kommer før. Er 37 uker på torsdag og fra da kan han bare komme. Er så fryktelig plaget i bekken og symfysen så får modningsakupunktur på ssk fra uka av, så håper det også er med på at han har lyst å ut snart!!!

Venter nr 3 4. August:)

Legene har aldri trodd jeg skulle komme meg til 35 uker en gang, men er 36 uker på tirsdag :-) håper ikke hun kommer i juli for vi er på ferie til 28 og skal ha med snuppa på Sabeltann show 2 august :-) termin er 8 august. Men har ikke lyst og gå over tiden heller. Alle damene i min familie har fått på termin dato, søstre, tanter og min mamma har fått 6 barn på termin, til og med oss tvillinger :)

Har så seint i august at jeg vil helst ikke at ho kommer i juli! :p Men med engang jeg bikker 37 uker så kan ho godt komme! :)

Håper veldig på juli! Håper hver eneste dag nå. Hadde sen el så sånn sett så er vel termin eller etter mer nærliggende enn før termin. Er ikke det riktig?
Nr 1 kom 2 uker tidligere, men jordmor på sykehuset sa at det trengte absolutt ikke bli sånn nå.. Men vil gjerne bli ferdig!!!

Kjenner at han gjerne kan komme i juli. Magen har sunket, mye nedpresset og kynnere. mensen lignende smerter nedentil. Det verste nå er egentlig at jeg har så mye vann i kroppen, hele meg er hoven hele tiden, stort ubehag og vondt. termindato er 01. August

Håper;-) men tviler. Sist gikk eg med smertefulle og kraftige (som fødselsrier) kynnere +4-5 cm åpning og full modning i 4 uker før fødsel, og enda er ikke kynnerene slik, selv om de er der sammen med mensmurring, nedpress, stikninger etc:-0 så jeg tipper det blir augustbebis her;-)

Har så seint i august at jeg vil helst ikke at ho kommer i juli! :p Men med engang jeg bikker 37 uker så kan ho godt komme! :)

Sier samme :) har ikke så seint,men trenger ikke komme før august ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Back
Topp