Noen andre som er utrolig sliten?

snart<3mammatil3

Andre møte med forumet
Jeg har 2barn på 3 og 4år, og jobber 4dager i uka pluss hver 3 helg.
Det er jeg som leverer barna og henter i barnehagen, med sykkel (bare stryker oppkjøring:p)
Og så er det rett på jobb.
Men jeg er så utrolig sliten etter jobb, klarer ikke holde meg våken. Med engang mannen har komt inn døra så går øynene igjen. Så får jeg meg opp etter en stund for å lage middag, men det har blitt en blanding av kjøpemat, mannen lager og avotil jeg pga denne trøttheten.
Har ikke hatt det slik di andre 2 graviditetene, legger meg ofte innen kl 20.00 på kvelden.

Jeg håper så denne trøttheten går vekk, for er helt utmattende og jeg får så dårlig samvittighet for ungene. Jeg har di fri når jeg har fri fra jobb og finner på kjekke ting, men må sove etterpå uansett.

Litt klageinnlegg, men savner å være mer med barna og føle at jeg har kapasitet til mer. Kom ikke på at dette skulle bli så tungt. Vil selsvølgelig ikke sykemelde meg heller da jeg fikk nytt arbeide i august og har så snill sjef og verdens beste kollegaer.
Jaja kan jo kanskje vurdere å sykemelde meg noen prosent så jeg har en fridag til, vet ikke.

Har dere andre opplevd denne trøttheten? utmattelsen? Hva gjør dere med dette?

Samme her. Er HELT utmattet og klarer ikke mye. Har to jenter fra før på 1 og 3 år. Helt vanvittig kor trøtt og sliten det går Ann å bli... Allerede!

Ja, sover enten på dagtid eller ettermiddag. Fort 2-3 timer på dagtid. Jobber ikke på dagen for tiden pga kvalme.
Er ikke trøtt på kvelden da, sitter oppe til 23.30-24. Men er B menneske da.

Jeg har heldigvis ei på snart 8 år og det er litt lettere å fortelle hu at mamma er sliten selv om jeg har kjempe dårlig samvittighet for at jeg sovner litt på ettermiddagen eller kvelden. Hun vet ikke at jeg er gravid ennå, men veldig forståelsesfull og hjelper til så godt hu kan hjemme for å hjelpe mamma.

Sånn er det her og, jeg sovner sittende i sofaen....Har en sønn på 2 år og kjenner også på dårlig samvittighet....:-/

Samme her! Jobber 100 % i en stressende jobb og har en datter på 11 mnd. Er totalt utslitt når hun legger seg kl 19. Er i koma fra jeg kommer hjem fra jobb. Så det er sikkert ikke så gøy å leke med mamma.. :(

Men hvorfor har du ungene hjemme med deg når du har fri og er så sliten? Er jo mye bedre for alle at du slapper godt av når du har fri, så er du kanskje mer opplagt når ungene er hjemme?

Men hvorfor har du ungene hjemme med deg når du har fri og er så sliten? Er jo mye bedre for alle at du slapper godt av når du har fri, så er du kanskje mer opplagt når ungene er hjemme?
Ja er både enig og uenig. Minstemann setter så utrolig pris på denne dagen, jeg behøver ikke nevne den før han har sagt hvor mye han gleder seg flere dager i forveien. Men klart jeg og er i tanken på at blir det for mye så må di bare gå i barnehagen den dagen og.
Men er utrolig glad i å dra i den åpne barnehagen med ungene den dagen, eller finne på ting med venniner med barn i samme alder.
I helgene er mannfolkene heime, og venninner foretrekker familietid også jeg gjør det. Så er vell litt derfor den tirsdagen er så utrolig grei :)
Men klart etterhvert må jeg nok innfinne meg blir jeg ikke bedre, men er jo veldig kjekt å være med barna tross den trøttheten.

Godt å høre jeg ikke er den eneste i verden som føler det slik, den dårlige samvittigheten er ikke god å ha.
Samtidig som jeg vet vi er gode mødre fordet om, ellers hadde vi ikke følt det slik.
Godt dette er en liten periode av livet.
Ser fram til feriene i 2015. blir godt med flere avbrekk.
Skal ha litt over 4uker ferie tilsammens i god tid før fødsel. Så rekner med jeg får tatt meg mye igjen i feriene :)

Back
Topp