Så braTakk for god info
Jeg reiste helgen som var. Ringte og snakka med NAV, føden og selvfølgelig min arbeidsgiver visste om det. Gikk i orden alt sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braTakk for god info
Jeg reiste helgen som var. Ringte og snakka med NAV, føden og selvfølgelig min arbeidsgiver visste om det. Gikk i orden alt sammen![]()
Så bra at det ordnet seg.
Jeg er også sykemeldt, 100%, og har vært det mesteparten av 2019. Først pga kvalme og oppkast, og deretter fordi jeg har økt risiko for tidlig fødsel pga kort/svak livmorhals, noe som var årsak til at jeg fødte 2 mnd for tidlig forrige gang. Er 30+2 nå.

Så uflaksTror nok det går mot sykemelding her. Bekkenproblemer. Skal til fysioterapeut i morra og se hva de kan gjøre,men bekkenløsning er vel litt vanskelig å gjøre noe med. Nå har også bilen streika,så må ta buss. Ingen av alternativene er så veldig bra,for innebærer å gå en del selv av veien. I tillegg er det tyngre denne gangen fordi jeg har en liten sønn på ett år fra før. Prøver å jobbe fullt nå,men får se.
Håper det ordner seg.Da fant du ut av det da, og det er bra.Jeg ringte og snakka med dem. Hun sa det verste som kunne skje var at jeg ikke fikk penger for akkurat den dagen. Hun nevnte og den søknaden gikk nok ikke i orden før jeg dro, men pga arbeidsgiver betaler penger de første dagene så måtte jeg bare reise så lenge det var avklart med han
Fikk senere svar fra NAV ang søknaden at det ville ta en måned før svar
Men alt i alt, hun advarte om det![]()
Jeg var hos fysio i dag og fikk konstatert bekkenløsning. Det er kjedelig, men så lenge jeg tar det litt rolig går det sikkert bra. Det er ikke så mye fysioterapeuten kan gjøre, men jeg fikk noen øvelser og noen tips. Lykke til!Tror nok det går mot sykemelding her. Bekkenproblemer. Skal til fysioterapeut i morra og se hva de kan gjøre,men bekkenløsning er vel litt vanskelig å gjøre noe med. Nå har også bilen streika,så må ta buss. Ingen av alternativene er så veldig bra,for innebærer å gå en del selv av veien. I tillegg er det tyngre denne gangen fordi jeg har en liten sønn på ett år fra før. Prøver å jobbe fullt nå,men får se.
Har moderate forventninger ja. De kan ikke utføre mirakler,men håper på litt hjelp,noen øvelser og kanskje at de kan få opp bekkenlåsning som jeg også har. Nå i dag er det blitt mye verre dessverre. Vondt å løfte ene foten, vanskelig å sitte både bakoverlent og fremoverlent. Veldig kjedelig.Jeg var hos fysio i dag og fikk konstatert bekkenløsning. Det er kjedelig, men så lenge jeg tar det litt rolig går det sikkert bra. Det er ikke så mye fysioterapeuten kan gjøre, men jeg fikk noen øvelser og noen tips. Lykke til!
Så sykemeldt fram til permisjonen..