noen andre som er plaget

Iren85

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Oktoberfest 2024 ❤️
med uvi i svangerskapet? har hatt 2 pencilin kurer nå,men er enda ikke helt borte[:@] Hvis noen har noe tips så kom me dem[:D]takk

du er heldig[:D]
Nei er ikke noe godt, er iallefall veldig plagsom når det aldri går skikkelig vekk!
Får satse på dt gå over snart[:D]

nei, heldigvis ikke. Har hatt problem med det tidligere men ikke mens jeg har vært gravid heldigvis[:)] (men så drikker jeg mye mer også nå da[;)])

Ja, har det hele tiden, men ingen antibiotika klarer å ta den...[&:]

er sikkelig irriterende..jeg har jøpt meg tranebær saft nå,det hjelper litt,men ommer tilbae med en gang jeg ikke drikker det[:@]
Har urin til dyrking,så får svar på torsdag,vil jo ikke gå på for mangen kurer heller.

hatt det en gang... aldri før hatt det... håper ikke det kommer tilbake...heldigvis var siste urinprøve kjempefin

Har hatt det 2 ganger i svangerskapet hittil, derfor ga de meg medisiner jeg må gå på resten av svangerskapet i går.. Så nå må jeg ta en tablett daglig[:'(] Men men det er jo vel mye bedre enn å ha uvi.. Jeg bor i USA da, kan være annerledes hvordan de gjør det i Norge.. Ellers så anbefaler jeg tranebærkapsler eller saft, det skal være forebyggende..

Back
Topp