Noen andre som er mye alene på dagen.

Miinii02

Blir kjent med forumet
Jeg er 100% sykemeldt og mine dager er så kjedelig. Har ingen å snakke graviditet med og savner veldig å kunne møte noen i Oslo som tänker detsamme, som kanske vill mötes på café, shoppe ting till bebisen og dele tanker om det nye livet som skal komme :) Bor i Oslo, Svensk men bott her i 10 år. Norsk kjæreste. Jeg er 26 år å venter vårt første i august :) Lina fra August rommet

Alltid alene på dagen. Jobben min er kun kvelds jobb å nå er jeg jo 100% Sm selvom det ikke utgjør stor forskjell på dagene. Gått sånn i ett år nå å er temmelig Lei :p hehe. Men har lagt meg til uvanen å sove på dagen så leverer jentungen i Bhg så går hjem å sover igjen i noen timer. Blir hvertfall ikke så mange timene aleine. Bor dessverre ikke i Oslo området da så kan ikke hjelpe deg med selskap dessverre:/

Jeg er 100% sykemeldt og mine dager er så kjedelig. Har ingen å snakke graviditet med og savner veldig å kunne møte noen i Oslo som tänker detsamme, som kanske vill mötes på café, shoppe ting till bebisen og dele tanker om det nye livet som skal komme :) Bor i Oslo, Svensk men bott her i 10 år. Norsk kjæreste. Jeg er 26 år å venter vårt første i august :) Lina fra August rommet
Hei! Er fra Oslo og er 25 år, er 100% sykemeldt for tiden :)

Jeg er også sykemeldt og holder på å kjede meg til døde, men jeg bor langt unna Oslo dessverre. :(

Dagene går så sakte å jeg har veldig lyst å lære kjenne andre som er i samme situasjon :) Noen som tenker detsamme,? :)

jeg kjeder meg og. er ikke sykemeldt, men pga færre brukere på jobb, så er det veldig få vakter..

Men bor i ikke oslo, bor i Bergen.. :)

Er 100% sykemeldt, bor desverre en hel time fra Oslo...

Last edited:
Back
Topp