Noen andre som er modne og har åpning?

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Siden kl 2-3 natt til i går begynte det med lette rier. Økte litt på formiddagen og bestemte meg å ringe føden.. Dro inn og fikk raskt konstatert at jeg var moden og hadde 2 cm åpning... Riene har vært av og på og et døgn etter var det fremdeles bare 2 cm.

Så nå er vi kommet hjem. Har menssmerter som er sinnsykt vonde og rier som kommer ujevnt fra 5-22 min mellomrom. Er så sliten nå og vil egentlig bare ha i gang fødselen.. Selv om jeg bare er 35+4 i dag...

Det hørte veldig slitsomt ut :( Hva gjør de hvis det går et par dager og det fortsatt er det samme? Må de evt sette i gang en fødsel da? Eller kan man gå sånn til uke 37 f.eks?

Jeg har litt åpning, men vett ikke hvor moden jeg er.. Tror det er ganske rolig og fredelig for nå.. har endel mens murring men thats it ! er 35+2 :) me så spennende .. håper det snart skjer noe mer hos deg så du slipper og gå rundt sånn alt for lenge, høres slitsomt ut :/ Lykke til :)

Siden kl 2-3 natt til i går begynte det med lette rier. Økte litt på formiddagen og bestemte meg å ringe føden.. Dro inn og fikk raskt konstatert at jeg var moden og hadde 2 cm åpning... Riene har vært av og på og et døgn etter var det fremdeles bare 2 cm.

Så nå er vi kommet hjem. Har menssmerter som er sinnsykt vonde og rier som kommer ujevnt fra 5-22 min mellomrom. Er så sliten nå og vil egentlig bare ha i gang fødselen.. Selv om jeg bare er 35+4 i dag...
Så fikk du reise hjem? Bor du nært sykehus?

Bor 30 min kjøring fra sykehuset, så bor ikke veldig nærme, men var smekk fullt på sykehuset i tillegg. Så nå er vi hjemme.. Har rier, noe mer jevnlig enn det har vært før..

Håper nå på en skikkelig god natt og så hadde det ikke gjort noe om det ble skikkelig rier snart.. Kan faktisk gå til termin med åpning om det ikke skjer noe før, men tror ikke det kommer til å skje selv da..

Ååå, det hørtes slitsomt ut :( Jeg har kjent litt på mensensmerter og kynnere de siste dagene, men om det er en begynnelse på noe mer, det vet jeg ikke :P

Bor 30 min kjøring fra sykehuset, så bor ikke veldig nærme, men var smekk fullt på sykehuset i tillegg. Så nå er vi hjemme.. Har rier, noe mer jevnlig enn det har vært før..

Håper nå på en skikkelig god natt og så hadde det ikke gjort noe om det ble skikkelig rier snart.. Kan faktisk gå til termin med åpning om det ikke skjer noe før, men tror ikke det kommer til å skje selv da..
hvordan går det ?? skjedd noe mer ? :)

Man kan gå slik som fleregangsfødende i flere uker :/ gikk slik i tre uker sist, og med min siste hadde jeg 4 cm åpning i 9 dager...

hvordan går det ?? skjedd noe mer ? :)
Ingenting som har skjedd enda, men økende smerter.. Lurte litt på i går kveld om det tok seg opp, men ga seg utpå kvelden.. I dag skal jeg på ny akupunktur, så håper det hjelper..

Blir du satt i gang om ingenting skjer eller må du gå og vente til ting setter i gang av seg selv?

Sjekker fastlegen modning mon tro, eller er det bare jordmor som gjør det? Har tatt prøver og sjekket "andre ting" der nede hos legen før, men vet ikke om fatlegene gjør sånne "jordmorting"! Noen som vet? Skal til legen imorra og er så spent på hvordan ting står til der nede:-p Er 38+5 imorra og har de siste dagene hatt veldig vonde menssmerter

Sjekker fastlegen modning mon tro, eller er det bare jordmor som gjør det? Har tatt prøver og sjekket "andre ting" der nede hos legen før, men vet ikke om fatlegene gjør sånne "jordmorting"! Noen som vet? Skal til legen imorra og er så spent på hvordan ting står til der nede:-p Er 38+5 imorra og har de siste dagene hatt veldig vonde menssmerter
Haha, jeg ville ikke ha sjekket åpning/modning hos fastlegen min uansett..

I natt har jeg hatt sterkere sammentrekninger, men ikke helt jevn og sovna til slutt litt nå på morgenen. Men våkner av riene. Vurderer å ringe føden og spørre om jeg kan komme inn å sjekke om noe har skjedd..

Haha, jeg ville ikke ha sjekket åpning/modning hos fastlegen min uansett..

I natt har jeg hatt sterkere sammentrekninger, men ikke helt jevn og sovna til slutt litt nå på morgenen. Men våkner av riene. Vurderer å ringe føden og spørre om jeg kan komme inn å sjekke om noe har skjedd..
Hehe, ja det kommer vel litt ann på hvem man har som fastlege:-p

Såå spennende! Høres jo ut som det er noe på gang hos deg ja:-) Har du ringt?

Hehe, ja det kommer vel litt ann på hvem man har som fastlege:-p

Såå spennende! Høres jo ut som det er noe på gang hos deg ja:-) Har du ringt?
Har ikke ringt. Dabbet litt av midt på dagen, begynt litt på igjen nå.. Så får se.. Hadde håpet ting tok seg opp nå..

Har ikke ringt. Dabbet litt av midt på dagen, begynt litt på igjen nå.. Så får se.. Hadde håpet ting tok seg opp nå..
Hvordan går det med deg? Jeg ha vært innlagt på føden i natt pga lille i magen var så rolig og mitt BT hadde økt! De snakka om igangsettelse idag pga ho ligger 18% under i vekst og ho ikke får helt det ho skal ha, men til både min og legen store forskrekkelse hadde jeg allerede 4 cm åpning! Haha, så nå er jeg sendt hjem i påvente av rier eller vannavgang:-)

Var på obs posten i natt. Fikk skikkelig tak på ettermiddagen med jevne mellomrom. Men ingen endring. Heller ingen endring midt på dagen i dag, så nå er jeg hjemme igjen og skal på kontroll på poliklinikken i morgen..

Back
Topp