begynner å bli ganske tungt! Bekkenløsningen har også meldt sin ankomst, sammen med halsbrann og kløe...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er lei av bekkenløsning, og å være tungpusta og slikt ja. Spesielt bekkenløsningssmertene, får jo ikke gjort halvparten av det jeg vil!
Er også fryktelig tungpustet og har høy puls. Et slit og snu seg om natten. Er ikke ukjent med bekkensmerter men er en tålmodighetsprøve når man ikke kan smertelindre og få pauser. Paracet er som en dråpe i havet. Har leddgikt fra før så tåler en støyt. Har barna alene i helgen men har heldigvis litt hjelp i morgen
Takk for at dere skrev dette. Blir helt motløs når «alle» snakker om hvor fantastisk det er å være gravid. Jeg liker det ikke, har aldri vært mer ukomfortabel i hele mitt liv! Føler meg så tung, anpusten og hvalete. Er våken flere timer hver natt, og får ikke sove på dagen. Jeg er så innmari trøtt, og vet det ikke blir bedre når baby kommer. Blir forbanna når folk ber meg «nyte den siste tiden» av graviditeten, for jeg er så mentalt ferdig med å være gravid! Vil bare ha babyen min, kunne puste vanlig og kanskje kunne snu meg som et normalt menneske i sengen om natten
Dette kan jeg signere i dette svangerskapet. Har likt å være gravid med alle de andre barna og har prøvd å nyte hvert minutt fordi jeg har visst jeg ble å savne det etterpå.
Denne gangen er det ikke fantastisk i det hele tatt. ALT er vondt. Til og med de "fantastiske" sparkene. 32 uker i morgen, og gruer meg til baby skal bli enda sterkere og større og sparke enda hardere. Hadde dette vært første svangerskap hadde det nok blitt med det ene.
Er nok naturens måte å sørge for at dette blir siste barnet
TAKK <3 Haha, uff. Jeg føler med deg. Blir også så irritert av de med barn som sier «det blir mye verre når du bli mamma» og refererer til søvnmangel (som er og har vært et stoooort problem for meg siden før sommeren) og at man er sliten. Jeg går jo helt i kjelleren av sånt. At man ikke kan holde sånt for seg selv. Æææ. Dette er min første graviditet (uke 29), håper jeg glemmer hvor kjipt dette er så datteren min (som jeg mistenker er ferdigutdannet kickbokser) får søsken. Heia oss!
Kunne ikke vært mer enig i detteDette kan jeg signere i dette svangerskapet. Har likt å være gravid med alle de andre barna og har prøvd å nyte hvert minutt fordi jeg har visst jeg ble å savne det etterpå.
Denne gangen er det ikke fantastisk i det hele tatt. ALT er vondt. Til og med de "fantastiske" sparkene. 32 uker i morgen, og gruer meg til baby skal bli enda sterkere og større og sparke enda hardere. Hadde dette vært første svangerskap hadde det nok blitt med det ene.
Uff.... Ikke minn meg på det... Skal de bli større og sterkere?? Jeg er rett i hæla på deg og bikker 32 fullgåtte uker på tirsdag. Frøkna er estimert til 2. 1 kg allerede og magen føler ut som den skal sprenges snart, og om magen vokser mer blir det jo umulig å sitte rett opp og ned og puste samtidig . Og enkelte spark er jo så vonde at jeg skvetter skikkelig.Dette kan jeg signere i dette svangerskapet. Har likt å være gravid med alle de andre barna og har prøvd å nyte hvert minutt fordi jeg har visst jeg ble å savne det etterpå.
TAKK <3 Haha, uff. Jeg føler med deg. Blir også så irritert av de med barn som sier «det blir mye verre når du bli mamma» og refererer til søvnmangel (som er og har vært et stoooort problem for meg siden før sommeren) og at man er sliten. Jeg går jo helt i kjelleren av sånt. At man ikke kan holde sånt for seg selv. Æææ. Dette er min første graviditet (uke 29), håper jeg glemmer hvor kjipt dette er så datteren min (som jeg mistenker er ferdigutdannet kickbokser) får søsken. Heia oss!