Noen andre som er konstant sulten?

Fru_B

Andre møte med forumet
Leser mye om kvalme og dårlig matlyst her inne for tiden, men mitt problem de siste dagene har vært at jeg hele tiden er sulten! Er det flere som har det sånn?
Jeg kunne spist hva som helst til enhver tid, men har heldigvis klart å holde meg til normalt inntak så langt. Man skal jo ikke spise for to blir jeg fortalt hele tiden, men jeg tror jammen jeg er sulten nok for to

JA!!

Jeg har ingen kvalme så langt, men matlysten min har gått i taket. Føler liksom aldri at sulthetsfølelsen forsvinner :p

Jeg har det også slik!!

Problemet mitt er at jeg blir kvalm med en gang jeg er sulten, så hver gang jeg kjenner sulthetsfølelse så må jeg spise. Kommer til å bli trill rund til slutt ☺️ får håpe det snart går seg til.

Jepp! Og har mest lyst på brødmat. Og jeg som egentlig ikke liker brødmat.....

Brød med hvitost og paprika :)

Jeg har det også sånn:) og når jeg blir skikkelig sulten så MÅ jeg spise for ellers blir jeg grusomt uvel:0 satser på d roer seg litt etterhvert!Hihi!

Ja, absolutt. Har måttet hatt Ritz kjeks liggende i nattbordskuffa fordi jeg våknet om natta å måtte ha noe å spise.
Men har helldigvis begynnt å gi seg :-)

Jeg har det også slik!!

Problemet mitt er at jeg blir kvalm med en gang jeg er sulten, så hver gang jeg kjenner sulthetsfølelse så må jeg spise. Kommer til å bli trill rund til slutt ☺️ får håpe det snart går seg til.
Har det på akkurat samme måten!

Syns å huske fra tidligere at det gir seg etterhvert ;)

Konstant sulten jeg og, men MYE mat jeg ikke takler tanken/lukten/synet av, og alt kommer opp igjen..!

Blir kvalm når jeg er sulten eller økt magesyre så blir altfor mye mat !!! Men liker ikke å ligge båtsyk i sofaen på død og liv pga en skive eller to for mye.. Det skal jo roe seg i 2 trimester er det ikke slik ???

Når jeg var kvalm så klarte jeg bare brødskiver og frukt.. mens nå kan jeg stort sett spise alt mulig for kvalmen er borte. Prøver å få i meg variert mat og ekstra frukt + vann ellers spiser jeg som vanlig egentlig :)

Jeg var helt sykt sulten de to første ukene, men plutselig en dag var jeg kvalm, så nå har jeg ingen matlyst. Savner å være sulten :P Men fikk vel fylt på en god dose mat i begynnelsen så jeg har litt å gå på nå :)

Eier ikke matlyst her desverrw :(

Er sulten konstant, og er jeg ikke sulten så blir jeg det i løpet av kort tid :P Og i og med at jeg er sulten konstant så blir jeg kvalm konstant også. Heldigvis er jeg bare småkvalm da :)

Brødmat er det jeg også har lyst på hele tiden, grovt brød med leverpostei og agurk.. Og jeg har ikke spist brød på år og dag :)

Jeg har det slik med knekkebrød, alldri vært noe glad i det før. Mens nå er det bare knekkebrød jeg har lyst på, og får liksom ikke nok av det :-p

Jeg spiser og spiser og spiser og spiser og spiser.

Tørr nesten ikke gå på vekta jeg altså.
Jeg spiser hele tiden, og fikk erfart i London at det IKKE er lurt å trosse sulten.
Plutselig satt jeg på en benk, skalv, svetta og var heeeelt omtåket.

Fikk i meg et knekkebrød og en halv banan og alt ble mye bedre.

Ikke det at jeg føler direkte sultfølelse, men jeg har lyst til å spise noe hele tiden... Og om jeg spiser sjeldnere enn hver 4.time, blir jeg skikkelig dårlig.. Siste uka har jeg gått fra superform til dager med sofa, hodepine og oppkast.

Enig i at brødmat frister mest. Leverpostei, hvitost, ...og tomat:D

Men leste på Libero at vi fortener jo 25% raskere nå :p
Så da er det ike så rart kansje :p

Jeg spiser hele tiden føler jeg . Etter 2 timer må jeg ja mat.

Back
Topp