Noen andre på hyppige vekstkontroll for tiden?

Godt og høre at vi alle blir fulgt godt opp av dem som har ansvar for oss, og skattene i magen.
Håper vi alle får gå med babyene våre trygt i magen så lenge som legene våre håper på. Og uten noen skumle komplikasjoner!

Ikke helt riktig tråd jeg publiserte i [emoji5]

Last edited:
Så kjedelig med innleggelse, legene vil jo det beste for oss og babyene våre godt at du er hjemme. Håper du får ruge noen uker til og at ting stabiliserer seg[emoji176]
Takk, å det samme til deg :Heartpink Det er veldig godt vi blir fulgt godt opp og at de passer på oss og den lille :)

Jeg har ligget inn til observasjon siden fredag, blodtrykket var i grenseland. Har startet på medisin. Blodprøvene hadde også begynt å vise tegn til svangerskapsforgiftning, så de ville ha meg inne så de kunne følge nøye med. Var også snakk om å sette lungemodningssprøyte, men har heldigvis foreløpig sluppet det. Blodtrykket er heldigvis på vei ned, den lille trives godt i magen, håper blodprøvene også bedrer seg. Har veldig lyst til å dra hjem og at den lille holder seg i magen ihvertfall 8-10 uker til. Er 29+0 idag!

Jeg har ligget inn til observasjon siden fredag, blodtrykket var i grenseland. Har startet på medisin. Blodprøvene hadde også begynt å vise tegn til svangerskapsforgiftning, så de ville ha meg inne så de kunne følge nøye med. Var også snakk om å sette lungemodningssprøyte, men har heldigvis foreløpig sluppet det. Blodtrykket er heldigvis på vei ned, den lille trives godt i magen, håper blodprøvene også bedrer seg. Har veldig lyst til å dra hjem og at den lille holder seg i magen ihvertfall 8-10 uker til. Er 29+0 idag!
God bedring

Hvordan går det? [emoji4]

Hvordan går det? [emoji4]
Så utrolig hyggelig at du spør. Det holder seg stabilt foreløpig. Blodtrykket er lavere med medisin. Blodprøvene holder seg foreløpig stabile, legene sier at det er vanskelig å forutsi forløpet når det kommer så tidlig. Det kan holde seg stabilt og det kan plutselig forverre seg. Foreløpig trives lillemann godt i magen, senest idag gjorde han pusteøvelser, noe som er overskuddsaktivitet.
Ikke noe dramatikk foreløpig, men jeg må fortsatt ligge inne for observasjon.
Håper og ber at dette stabiliserer seg og at babyen blir i magen noen uker til :)

Uff så leit at det er så mye greier, men godt at du blir tatt godt vare på [emoji5] Får håpe lille blir i magen så lenge han kan, krysser fingrene for det. Hold oss oppdatert [emoji4] Masse god bedring [emoji8]

Tror noe er galt hos meg! Var på kontroll i uke 24, og da var lille i magen 820 g!! Er en jente i magen så kjenner jeg blir skikkelig bekymret:( skjønner ikke hvorfor hun er så stor... har ikke svangerskapsdiabetes heller..

Ny vektkontroll i dag. Hun vokser i magen, m3n i sitt tempo. Er - 22,5 % enn gjennomsnittet. Har nå fått litt høyt blodtrykk, ødemer og +1 på protein i urinen. Tilbake på sykehuset om en uke for ny kontroll

Tror noe er galt hos meg! Var på kontroll i uke 24, og da var lille i magen 820 g!! Er en jente i magen så kjenner jeg blir skikkelig bekymret:( skjønner ikke hvorfor hun er så stor... har ikke svangerskapsdiabetes heller..

Eg hadde også stor baby (jente) kom ut 4kg før termin. Hadde godt opp lite i vekt og er liten selv, men far er stor :) trenger ikke være noe å bekymre seg for.

Eg hadde også stor baby (jente) kom ut 4kg før termin. Hadde godt opp lite i vekt og er liten selv, men far er stor :) trenger ikke være noe å bekymre seg for.
Men barnefar her var bare 3,2 ved fødsel derfor jeg syns det er så rart at jeg får en giga baby.. jeg selv var bare 2,6 :)

Back
Topp