Noen andre med rotekopper? *bilder*

Hybelkaninen

Elsker forumet
Vi har fått en skikkelig rotekopp! Han ELSKER å rote, eller muligens han ser på det som rydding [;)]

Først skohylla...

Så pappas kamerahylle...

Før vi ender opp med pappas undertøyskuff...

ÅHJELP !!!

Leah har akkurat begynt å åle seg framover, kommer vel dit snart hun og. [8D]

Haha! Så søte de er!!! Har han mulighet så roter han her også ja.

Akkurat likt her! Er visst kjekkest i verden å tømme ting ut for tiden.

[:D] Morsomt! Har ein skikkelig rotekopp vi og ;)))

Åja! Kan love deg han er flink å rote! Stuen ser helt bombet ut med leker over alt!! [&:]
Vannmann: Thomas må jo gå igjennom cd samlingen for å finne ut hva slags musikkstil han skal like, tidlig krøkes u know [;)]

Sånn så dette er det hver dag, flere ganger til dagen. De fleste dager drar hun ut de skoene som ligger inni hylla og, å ikke bare de oppå sånn som her på bildet.
Jeg må si jeg begynner å bli litt lei av å snofle i sko. Hehe

Rote? Å ja! Men det aller kjekkeste i hele vide verden? Finne et av mor sine garnnøster og maltraktere det fullstendig. Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer det. Ca tjuefem sekunder i ensomhet med garnnøste, og hele stua er bare tråd. Men nå har jeg skjønt at jeg må passe ekstra godt på hvis det blir stille i huset... Det er oftest da hun er på ferde!

Hoho vi har satt opp Schengen-gjerde i stua, så eneste hun får fatt i er leker og litt bøker. På kjøkkenet derimot... Hun har funnet noen favorittskap - de er hun i så fort hun får sjansen. Stearinlys, servietter, termoser og lyspærer er superdigg å leke med. Og hun har fått en god teknikk med vaniljesukkeret - napper av lokket og tunga rett nedi... Har barnesikring på det skapet men avogtil blir den skjev og da virker den ikke ...

Ååh for noen søte rotekopper![:)][:D]

Har ei selv også! Om og gjøre og dra alt ut av skuffer og skap[8D]

Back
Topp